Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nej, MVH Sjukgymnasten och vetenskapliga undersökningar... Angående kreatinet så finns det hur många undersökningar som helst om det och det är väl etablerat hur det funkar (ATP osv). Man måste definitivt bygga upp depåerna eller vad man ska kalla det. Sen är det möjligt att tillverkarna överdriver mängden som krävs men det är en annan fråga. Kärt barn har många namn DMAA (also known as geranamine, methylhexanamine, dimethylamylamine, 1,3-dimethylamylamine) Koffein och DMAA är ju centralstimulantia till skillnad från arg, BA, och kreatin. Det går att köpa DMAA rent (hos "privata" aktörer, möjligen har det även gått i "vanliga" affärer) vilket jag inte provat själv men jag har läst det liknas vid efedrin ett antal gånger. Men fråga mig inte om doser osv. Dosen man går i PWOs som Jacked lär iaf vara extremt liten, det är nog inga av tillverkarna som går ut med doser men kollar man innehållsförteckningar ligger DMAA typ alltid sist. Mycket billigare med kreatin och BA. Jag gissar hursomhelst att koffein+DMAA är en hyfsat potent kombo Jag vet inte exakt vad du menar med "på en annan nivå" men som jag skrivit här tidigare så är det alltid en bra tumregel att när såna här ämnen blir olagliga i Sverige, då vet man att det funkat För övrigt åkte förre UFC-fightern David Bielkheden fast i en kontroll i samband med träning för något år sen på just DMAA. Alltså inte ens kring match. Han fick först 2 års avstängning vilket var en lol-dom utöver det vanliga men fick det sen ändrat till ett halvår.
  2. Kaffe är såvitt jag vet ok för både Berkhan och Bartoll. Det är Bartolls (finns säkert andra som har liknande tankar obv) system som bygger på att ha fastedagar för att sen använda valfri del av kalorierna som blir "över" till träningsdagar. Dock har jag för mig att Bartoll förespråkar lite längre än 24 timmar, tror det var runt 28-30.
  3. Jag har inga problem av det som stjärnfittan har. Jag tror inte alls heller dem gör någon märkbar nytta, tycker bara det är kul att man piggnar till och tänder till några procent extra. Tar inte ens till alla pass längre. Både kreatin och beta alanin kräver att man "laddar upp" kroppen för att ge någon effekt. Det enda som händer av beta alaninet annars är att man får dem där stickningarna över hela kroppen Själv är jag extremt överkänslig mot BA har jag märkt så jag måste pricka precis rätt dos för att enbart bli taggad, tar jag för mycket går stickningarna fort överstyr och blir jätteobehagliga
  4. Ramlösa Jordgubb/Lime
  5. Pics på tjejen or GTFO samt tripprapport från c87 or GTFO.
  6. Ok. No crash på Way of the Sun var TILT imo men annars har du ju obv två av dem svåraste stjärnorna kvar. Vad har du för bästa tid på Motherland? Tidskravet på DT är inte speciellt svårt alls men Motherland är jäävligt tight ska jag säga dig Mao har du inte öppnat sista banan på Extreme så tekniskt sett saknar du sex stjärnor...tidskravet är även där lugnt men däremot kommer det ta låååång tid för dig att lära dig banan OM du övht kommer dit...hehehehe. Känns som jag sitter rätt säkert som PFs bike baron-kung ett tag framöver
  7. Verkligen! Kärleken är ett mirakel...
  8. Haha afan. Du får aldrig ont i huvudet under benpass annars? Det får jag ibland. Geranaminet ska klassas som narkotika snart tyvärr, eller om det redan gjort det kanske. Så läge att köpa på sig ett lager och sälja sen när det är olagligt
  9. Obv så standard det kan bli...
  10. Korrekt, fuck innedieter... Hm ok vilka stjärnor då? Du räknar inte med bonusbanan på extreme i det va? Där har du iaf också lite att bita i
  11. Eftersom jag inte är överviktig är det lätt att tänka att det måste vara lugnt att äta en massa godis men jag tror inte det är såvärst hälsosamt för det. Men det blir mycket svårare att sluta. Självklart, det är ju från Helsingborg
  12. Fin bump...
  13. Har köpt Ramlösa med någon smak nu några gånger, känns som kolsyra och lite lite söt smak funkar halvhyfsat för att lura mig själv Dricker inte så jättemycket cola ändå, godiset är värre, där har jag tappat disciplinen totalt.
  14. Skräll
  15. Aight. Enormt svårt för mig att dra ner på det där men jag har börjat fundera på att det nog är dags snart Älskar godis och Coca Cola...
  16. Då vill jag inte veta hur mycket du brukade backa och hur mycket du spelat för Jag tänkte faktiskt rygga med lite småbets men expekt hade inte så många av kategorierna så jag sket i det, tur det.
  17. Åt du mycket godis och drack mycket läsk osv innan du ändrade om efter diabetesdiagnosen?
  18. Rapgruppen som vann Oscar för bästa låt med It's hard out here for a pimp till filmen Hustle and Flow. Vafan jag trodde du hade koll på sånt här
  19. Hade du bettat på 3 six mafia när dem vann?
  20. Ja självklart kan du fortfarande göra det, vad jag menade var att jag igår skrev så för att jag fick för mig att du skulle hitåt Skumt tolkat av mig bara. Nä inte testat men läst mycket om det från BB-spelare. Det känns bara som jag lagt nog med tid på Bike Baron redan
  21. Team Microvåg approves
  22. Fullt möjligt, det som fick mig förvirrad var dock öl i mängder...
  23. Does not compute
  24. Ingen aning hur jag kunde tolka ditt inlägg som att du skulle ner till trakterna häromkring
×
×
  • Skapa nytt...