Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Tankar om JT?
  2. Jag är sämst på omaha men jag tyckte iaf allt utom tvåparet på 97x kändes standard. Högst troligt har jag fel dock
  3. *like*
  4. Bra jobbat
  5. [ ] Ta tag i mitt liv på samma bra sätt som jag gjorde innan jag åkte på skogssemester.
  6. Mitt gamla nya jag är på väg tillbaka fast bättre. Om du hängde med där, vilket du antagligen inte gjorde.
  7. WP sir, keep it up!
  8. Haha! Sitter aldrig i kallingarna på vårt kontor, mest troligt att det är ViktorH som gör det. Träningsbyxor och svart linne eller för stor träningstischa är väl mitt guilty pleasure på modefronten
  9. Grind låter bra iaf!
  10. Stjärnfittan goes DNP go go go!
  11. Synd hon inte var den tightaste du nånsin sett ehehehhehehe
  12. Tack
  13. Sjukt intressant om man har lite rättsliga kunskaper. Jag har lite svårt att se hur det ska vara en mänsklig rättighet att skära av en bit av sin sons penis.
  14. Metaddict

    flugan

    Det är dock inte så jättelönt att lämna 237 bakom när potten efter syn blir 828.
  15. Än så länge har jag inte fått någon respons på min polares låtar men whatever, vi kör igen. Här är hans senaste video, bara någon dag gammal
  16. Hoppas du ändrar dig om skrivandet. Och om du spelar poker igen så tycker jag du ska betta turn i det läget GG!
  17. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
  18. Wooow vilken match av Weidman mot Muñoz i UFC inatt. Trodde det skulle vara en lite för hård matchning och så går han ut och dominerar sådär. Kul med ett nytt hot i MW nu när Sonnen inte kommer få fler chanser mot A Silva på ett bra tag!
  19. Redan klar med två av målen med en dag till godo Grind imorrn med ett litet plus hade inte varit fel heller så man slapp vara back edit: Klarade även det tredje målet. Vände idag ett markant back till BE/lillplus efter RB och spelade rätt bra IMO.
  20. Du är väl inte en sån dära L O L-donkamentare??
  21. Haha det missade jag. Ja han är ju inte trådsmal direkt. Men det var väl ingen som inte såg hans nuvarande fetma komma?
  22. Ingen annan som märkte att den store Ronaldo (originalet) satt ringside på UFC nu i helgen? Fucking epic. Ni spansktalande kan ju kolla här: http://www.ufc.com/media/ufc-148-ronaldo-silva?nd=1 Översätt gärna om ni orkar med
  23. [ ] Tre gympass innan fredag [ ] Tre pokersessioner innan fredag [ ] Max en påse godis innan fredag...
×
×
  • Skapa nytt...