Haha! Sitter aldrig i kallingarna på vårt kontor, mest troligt att det är ViktorH som gör det. Träningsbyxor och svart linne eller för stor träningstischa är väl mitt guilty pleasure på modefronten
Sjukt intressant om man har lite rättsliga kunskaper. Jag har lite svårt att se hur det ska vara en mänsklig rättighet att skära av en bit av sin sons penis.
Wooow vilken match av Weidman mot Muñoz i UFC inatt. Trodde det skulle vara en lite för hård matchning och så går han ut och dominerar sådär. Kul med ett nytt hot i MW nu när Sonnen inte kommer få fler chanser mot A Silva på ett bra tag!
Redan klar med två av målen med en dag till godo Grind imorrn med ett litet plus hade inte varit fel heller så man slapp vara back
edit: Klarade även det tredje målet. Vände idag ett markant back till BE/lillplus efter RB och spelade rätt bra IMO.
Ingen annan som märkte att den store Ronaldo (originalet) satt ringside på UFC nu i helgen? Fucking epic.
Ni spansktalande kan ju kolla här: http://www.ufc.com/media/ufc-148-ronaldo-silva?nd=1
Översätt gärna om ni orkar med