Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ah! Been there, done that sas.
  2. SICK, jag hade fan helt glömt bort det!!!! :mrgreen: Sjukt nog fanns det biljetter kvar. Säger väl en del om intresset för HIF i år Hoppas din magkänsla har rätt då. Tyvärr har trenden varit att vi gör fantastiska prestationer i europaspelet och sen ser ut som att vi hatar livet i följande match i Sverige...
  3. Och lite vader, OBV ;)
  4. Tänker du på mer än enbart styrka, dvs balans i fysiken rent estetiskt, så borde du lägga in lite mer än bara biceps och mage. Typ latsdrag varannan vecka, rodd varannan. Och någon övning för baksida axlar i veckan borde du lägga in oavsett. Med sådär mycket pressande kommer du få väldigt skeva axlar med enorm fokus på främre delen och det kommer dels se fult ut rent muskelmässigt och det kan även sabba din hållning.
  5. Vafan nyss skulle du ju grinda en massa sa du?
  6. Haha, you know it baby! Lite lagom smutsig Unitedvinst men vafan, jag tar den! Vi har faktiskt gjort några bra matcher på Anfield och inte fått med oss ett skit så jag kan som Unitedfan såklart se lite rättvisa i det ändå. Grattis till betet iaf
  7. Bump 2: Imorrn vinner United. Fuck the scousers. That's all.
  8. Kul att se att man både stavade rätt och var mycket vänlig när man inte har något minne av att man hade skrivit här
  9. Vet allt om hur det känns med tunga perioder men jag försöker samla kraft nu och skriva att jag hoppas du fixar till allt och mår bättre. Puss.
  10. Jag har 3 och hatar det. Det var allt jag kunde tillföra
  11. Hur kan det vara dåligt av fi att cbetta en knekt på flop men tydligen helt ok att höja turn mot ett bet?
  12. Ät ordentligt och vila ordentligt. Finns inga hemliga knep.
  13. Fyfan så pinsamt!! MVH Knappt-sett-några-HIF-matcher-i-år-89
  14. Tkr du spewar rätt friskt Gillar 54s postflop men syna stora trebets OOP med den handen är att kasta bort pengar.
  15. Tror det är helt ok. Men det räcker nog att säga 210-220 på river istället.
  16. Hehe mm tänkte väl, men man vet fan aldrig med fotbollssupporters Newcastle sprang rätt bra kan man säga!
  17. Haha förlåt, men du var ironisk angående Newcastles poäng va?
  18. Haha najs! Det där skulle mycket väl kunna hända om du var i HBG istället Dock hade du sannolikt sett mig också då
  19. edit: jag är dum hehe
  20. Spelmässigt var det enormt ojämn kvalitet IMO men det vägdes helt klart upp av spänningen på slutet och den enorma kamp som var därute. Jag har inte sett sååå många matcher i mitt liv men jag har iaf aldrig sett så många bråk och så hätsk stämning tidigare Sjukt close med millimetergranskningen på slutet med Vick. Att det sen går "rätt" väg och Vick sen direkt efter själv får springa in med bollen var glädjande för ett semi-fan av Eagles Sen var det lite humor att Arthur Jones (bror till UFCs mästare i lätt tungvikt, Jon Jones) kastade runt en motståndare som en vante där i en sekvens
  21. Det blir nog TV-soffan och den matchen ja Tilt att NFL-säsongen är så satans kort för jag har kört förbi Eagles stadium och blev så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla sugen på att se en match där
  22. Tack för ännu ett helt fantastiskt heltok-inlägg
  23. Ok! Då klarar jag mig bra med Viaplay som det är Tack ändå.
  24. Jag har Viaplay redan såklart Tycker det är riktigt prisvärt och bra även om jag inte kollar något annat än sporten. Skitbra att där inte är någon bindningstid heller så så fort PL är slut säger jag upp abonnemanget och signar upp igen samma dag PL börjar :lol: Enda anledningen till att jag är intresserad av NFLs egna tjänst är att man tydligen kan se alla matcher när man vill. Synd inte Viaplay har liknande funktion med delar av sitt sportutbud, då hade det varit en sjukt episk tjänst
  25. Tolkar det som att man då kollar gratis till den 17e vilket är imorrn. Känns sådär lönt isf mtp att det övergår till normal betalning sedan.
×
×
  • Skapa nytt...