Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Hade spelat med dej om musen inte krånglat touchpad är inte så het
  2. STORT lycka TILL boys ,, som att ni skulle behöva det
  3. Ungdomar,, vi gammla måste se er småbarn förstöra er ungdom på poker .. .. for the record : Jag är 86:a
  4. Blixtpushar...
  5. Men herregud det finns bara en ÖL,, NEWCASTLE FTW,, Hata fotbollslaget älska Ölen...
  6. TILTAD??? inte kalla oss nördar
  7. Partypokers handhistorys ligger i mappen du har installerat partypoker i ..typ c:/program/partypoker/handhistorys.. LYCKA TILL
  8. MEN BUUU vadå semester.. du tar semester när jag tar semester
  9. en mycket sannolik hand han kan ha här är väl AKh??
  10. Mycket för veka bets,,, ligger 20 kr i potten på flop du betar 3 .. sen på river efter de bara synat din turnbet bör du lägga in ettt valuebet..
  11. Du är så snääääääällllll sorken .. Det ser ju ut gå bra för dig,, så krossa på.. GL
  12. tre låtar rullar just nu Pain - i am not afraid to die ,, Within temptation - What have you done och poets of the fall - locking up the sun.. NÖTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
  13. Du får gärna säga några bra serier .. men undrar om du har sett Dexter
  14. Mer troligt att han representerar AT-AK isåfall..
  15. Bara för att få dig må lite sämre så är det 1 out ... men kämpa på=)
  16. Som ebisumaru säger,, du kan inte vika här,, speciellt inte oop heller,, efter ditt bet är ju över halva din stack inne så WP GG..
  17. Eftersom du vet han är så tight och inte har mycket mer marker än dej och riskerar därmed nästan åka ut bör det vara en push där.
  18. Fy Fan Va Tråkig Flopp Njursparven =(
  19. Om du hade läst hela hans inlägg så sa han att han missklicka
  20. Ja inte slår du mycket där, finns en hand du slår det är AQo.. så fold är nog väldigt rätt..
  21. Ser bra ut eftersom du är ur position..
  22. Hmm i denna handen gillar jag hellre se en flop, gillar inte att vara all in pre med en sån hand,, har du otur så har de höjt med AA eller KK och då vill jag iaf hellre se en flopp där jag träffar så som du gör nu, ni har ju ändå en del kvar efter shortstacken återhöjde dig. Ja i teorin ja .. frågan är bara hur ofta ens A lever om du skall ha ett tvåpar.
  23. I loving IT
  24. Jag älskar varians i Omaha, och har man nutflushdrag + par så åker oftast mina pengar in .. som du säger så kan han lika gärna ha en wrappis där eller K8 typ.. så där åker mina pengar in edit* menar nu när det inte är deepstackat du har ju inte ens fullt inköp som sagt..
  25. Ja det där spelet känns väldigt kallt inte många som lägger AA på den brädan om de har slått om preflop.
×
×
  • Skapa nytt...