tre låtar rullar just nu Pain - i am not afraid to die ,, Within temptation - What have you done och poets of the fall - locking up the sun.. NÖTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Hmm i denna handen gillar jag hellre se en flop, gillar inte att vara all in pre med en sån hand,, har du otur så har de höjt med AA eller KK och då vill jag iaf hellre se en flopp där jag träffar så som du gör nu, ni har ju ändå en del kvar efter shortstacken återhöjde dig.
Ja i teorin ja .. frågan är bara hur ofta ens A lever om du skall ha ett tvåpar.
Jag älskar varians i Omaha, och har man nutflushdrag + par så åker oftast mina pengar in .. som du säger så kan han lika gärna ha en wrappis där eller K8 typ.. så där åker mina pengar in
edit* menar nu när det inte är deepstackat du har ju inte ens fullt inköp som sagt..