Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du kommer ju troligen bara få syn av en bättre hand, är väl bättre bara syna och låta han bluffa river eller för dig att hålla nere potten mot AJ-AK
  2. Lycka till, keep us posted
  3. Kan inte svara på 2:an men vet att har man kvalat till tex ett ftopsevent så finns det inte ens en avreggningsknapp..
  4. NEJ
  5. tryck på knappen mellan citera och snabbsvara på de du vill citera sen trycker du på citera..
  6. Där har du något spännande ^^ , VIVA LA FRANCE, bastilijen osv ^^.. LYCKA TILL
  7. Jag kollar gärna, så spela in
  8. Öhhh ja det är väl inte optimalt spelat med den stacken, men han vill väl inte förlora sina pengar och tar det säkra före det osäkra dvs, kolla att floppen inte innehåller en A eller K.
  9. Spelat en del, absolut ingen grinder där, men det måste väl ändå finnas värde i att höja mer pre och öka sin AF
  10. Du bör inte limpa in i så många potter , 8 i pf-raise är alldeles för lite även på svenska spel, sen bör du höja din AF ganska rejält. tror du förlorar mycket pengar på detta.
  11. Du såg mitt "=(" efter att jag nämnde hellraiser va?, jag är besviken att du ändå gick och såg den =/... aja jag fortsätter följa denna dagbok men det är inte för dina filmval ^^
  12. FY FAAAAAAAAAAN blodfantast eller .. HEllraiser är så jävla störd film, BUHUUUUUUU=(
  13. haha mmm, jag tror att detta låter som en bra plan ^^
  14. HAHA .. har hört det finns rånarluvor
  15. Bor i HJO önskar dig lycka till sätt upp ett livegame nån gång
  16. http://www.tankafett.com
  17. Det är väl kanadenseran som syndes ganska mycket i WSOP i år.
  18. USCH .. snälla BRYNÄS FTW
  19. Ja men det är ju så sjukt mycket roligare att spela mot någon, inte någon utmaning annars ju
  20. WOW en jämlike .. underbart spel, kan sitta i timtals, men det är lite för enkelt när det går långsamt, level 10 ftw
  21. Hade vart kul att se din hand ^^
  22. Ser gärna du betar ut turn med, de är antagligen lika skrämda för det kortet som du är, och du är ju den som visat styrka.. som spelat folda..
  23. Spelas det på Norma Jean alltså?
  24. Vad tror du har 3-bettar med för händer?, känns ganska kallt detta spel..
  25. Tycker du spelar båda händerna bra, det finns inte en chans du kan sätta han på J4 i andra handen, set har inte för det skyddar han mot färgdrag, så det enda han kan ha är J med färgdrag i normala fall
×
×
  • Skapa nytt...