Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Japp det gör jag iaf, hur går det för dej. samt vad nickar du. MVH slowboy
  2. Hej, Ladda ner via svenska hemsidan: http://se.sportingbet.com Välkommen! Mvh SportingbetEric Tack så mycket
  3. Hur laddar man hem sportingbet klienten, hittar bara paradisepoker där nu, någon som vet kan länka eller skicka via msn eller nåt.. Oscar
  4. Köp ett halsband, misslyckas väl aldrig,,
  5. Behöver du hjälp ziddax kan jag lira den..
  6. Din dagbok är troligen den bästa på PF, snälla stanna
  7. Du är inte ensam, han sa väl i nåns dagbok han hade lagt ner sin .. usch
  8. Den var ju ganska go ja, föressten skall du läsa högskola i jkpg och vad skall du läsa isåfall skall läsa i trollhättan/uddevalla ekonomi, se om man har nåt gemensamt
  9. Underbart att se du är tillbaka Djens.... Lycka till med ditt mål tror du kommer klara det galant
  10. Ja du han gör ju ganska kraftig raise pre 6ggr BB... men jag hade nog valt att syna där, men vete fan alltså det vettigaste är väl att lägga kommer det bara underkort har man ju ingen aning
  11. Varför väljer du väldigt ofta att checksyna ur position med bla överpar eller tp, du har ju ingen aning om vart du står då..
  12. Jag ser en romans uppenbara sig i denna dagboken, kan hänga med på er första dejt om det skulle kännas för pinsamt .. Underbar dagbok, man får allt man behöver för att klara sig igenom dagen genom att läsa den..
  13. hehe skall ställa en fråga till dej, skall börja högskolan i trollhättan nu i höst finns det nåt att göra i staden eller
  14. Grattis till 3 platsen Mogge
  15. Se där jaaaaaaaaa...
  16. Håller med om att du stjäl lite för mycket med för svaga händer
  17. HAHA K9 take u back in the game
  18. fint floppa tvåparet kanske
  19. HAHA nice jävla river du
  20. Det här skall väl inte vara några problem nu
  21. Ta hem hela skiten nu då
  22. Du skall inte gå över och heja på det bästa laget i stan snart eller och då menar jag inte GAIS. ÖIS eller Häcken
  23. wp, tråkigt med ditt försök att resteala---
  24. Grattis storklonken i morrn då
×
×
  • Skapa nytt...