Den var ju ganska go ja, föressten skall du läsa högskola i jkpg och vad skall du läsa isåfall skall läsa i trollhättan/uddevalla ekonomi, se om man har nåt gemensamt
Ja du han gör ju ganska kraftig raise pre 6ggr BB... men jag hade nog valt att syna där, men vete fan alltså det vettigaste är väl att lägga kommer det bara underkort har man ju ingen aning
Jag ser en romans uppenbara sig i denna dagboken, kan hänga med på er första dejt om det skulle kännas för pinsamt ..
Underbar dagbok, man får allt man behöver för att klara sig igenom dagen genom att läsa den..