Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. MUMS,, vilka heta britter man hittade på din sida.. tar nästa flyg jag hittar över till Newcastle:shock:
  2. Så varför spelar tinusen den fel tycker du?,, är en solkklar syn preflop med 98h och spelet postflop går inte heller klaga på..
  3. Bra att de väljer normala huvudstäder med ^^
  4. Jätteenkel fold
  5. Med proffs menar du folk som du har sett på WPT på kanal 5 antar ja... Verkar ju inte bättre.
  6. Synd det inte gick vägen ..
  7. haha okej,, man får se lite beats på ditt bord iaf ^^
  8. Det var ju bara lite flyt att du fick splitta med A3 vs AT men varför pusha du inte preflop rakt av.
  9. Inte för att verka sån, men jag kommer troligen krossa er alla
  10. Potta alla gator,, valuebeta river som du gör.. sen kan man ju undra vad han gör på river, synar bara med nöten..
  11. Klart man är med igen ^^,, denna gången skall ingen match missas
  12. starta cmd i kör.. sen kör du CHKDSK..
  13. WOHO,,, bara skicka en slant till neteller ^^.. då är jag nöjd
  14. WOHO läste dej som en bok.. får jag nån belöning eller :D
  15. Tror du har 78d
  16. Jag gissar på att du hade QQ .. NICE FOLD EDIT: va fan tänker jag på QQ :SS neeeeh men TT då...
  17. Angående serier så bör du kolla upp Dexter...
  18. Den synen är inte leka med..
  19. Den synen var ju ganska sjuk med de blindsen
  20. I andra handen valuebetar han ju bara med tvåparet =) en självklarhet..
  21. Kan den serien komma igång igen eller saknar HIRO, ANDO, Claire osv...
  22. Har saknat dej kom med HH:s direkt :D Hur var storstaden annars .. läskigt va..
  23. Höj mer på varje gata, och syna rivern ..
  24. Stella är riktigt god öl den och jupiler var ju det enda man drack i belgien
×
×
  • Skapa nytt...