Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=20594
  2. C/C för att få han att bluffa ett missat drag, färg eller stegdrag.
  3. Aja en youtube video jag hitta i kaffedopps dagbok
  4. Nicket syns i sista wp annars
  5. Jag gick med vidare prislistan står ju i turnerningen den 18 =)
  6. <vi får väl se omdet blir 31 pers
  7. Underbart, Smguldet är Vårt :d
  8. Vinner inte IFK guld i år, så vinner de det aldrig
  9. Önskar dig all lycka i världen ..
  10. Gillar inte din veka miniraise typ på floppen sen på turn kan du lika gärna ställa.
  11. Ganska självklar fold, du vill väl inte syna dej all in med ett mellanpocket, läget är inte så kritiskt ändå.
  12. OJOJ han berättade just om denna handen på PLO200/400 , så alla railbirds kommer hata dej nu ^^
  13. Att du bara synar på floppen ställer ju till det rejält, du har ingen aning om vart du står, oliven kan mycket väl ha limpat AAxx utg för försöka C/R preflop, som lägget är nu synar jag nog ändå.., nån sitter troligen på ett flushdrag och någon på ett tvåpar,.
  14. Höj alla dagar i veckan, . du har ett för bra drag för att bara syna och sen lägga på blank turn, in med allt..
  15. slowboy

    .

    Båda är ruggigt dåligt spelade och båda borde foldas preflop. Hand 1 - helt värdelöst att återhöja på floppen med en skithand och inget drag alls, när du bara investerat 3.5$ Hand 2 - fold preflop,sen kan du checkfolda floppen, nu har du väl tur och kan få han folda en 8 på turn, men det är nog inte ofta det sker heller.
  16. Varför höjer du inte floppen?, antar du kanske planerar ett CR men det är inte värt med en sån svag hand, nu kan du ha gett han ett frikort till att klonka med en 24 eler kanske 55, all in eller fold, jag går all in iaf.
  17. färjestad?
  18. Ove molin aka. GUDEN han frälste oss 99 han kommer göra det igen .. hmm jag funderar på att dedikera mitt liv till att prata om Brynäs i din dagbok , u like?
  19. Jag gillar inte att du svär just nu, nu lugnar vi ner oss lite ^^ du börja väl inte tilta på borden tack vare den bilden va
  20. HAha kan tänkas att jag blev, men skall visa dej en sak som du nog inte får se på länge eller har sett någonsin ^^
  21. Okeeeeeeej, nu tycker jag du kan sticka till ejendals arena och kolla på bofors eller nyköping kanske ^^,, Brynäs har btw Leif Boork och seriens snyggaste dräkter ju
  22. Vad fan är det för fel att hålla på Gävles stolthet, krossa kommer de i år ^^
  23. Så solklar det kan bli =)
  24. Ja är inte det romantiskt så vet jag inte vad, nu skall jag ut och hitta en blond bimbo som har samlat på sig "skulder" ^^
×
×
  • Skapa nytt...