Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. FYP Hoppas jag
  2. Du måste in i BIOS när du startar om datorn, antar det är F2 eller F12 du måste trycka på och där måste du ändra bootoptions så att du väljer boota med skiva som 1a alternativ.
  3. slowboy

    .

    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiee :D:D::D Min dag är räddad
  4. Fråga 1. Varför limpa? Fråga 2. Varför checka turn? Fråga 3. Varför är du inte all in redan.. all in nu..
  5. Är en så kallad turre han spelar, man skall läsa igenom ordentligt =/
  6. HIHI, han har rätt..
  7. Köra rattfull är dumt =(, aja baja..
  8. Ehhhh ja, han har som sagt 3 dollar kvar, tror han hade ställt alla ggr om han hade haft dig. OMSLAG???
  9. slowboy

    .

    Hand 1: WP 2: Han skriker ju ut sin hand där, AAxx eller KKxx, tycker det är marginellt spelat av dej att potta om där , din hand är inte jättestark direkt, tar hellre en flop mot han , för oftast orkar de inte folda sådana händer när de är inne för 1/4 stack pre. 3: FOLD PRE, mycket dålig hand. 4: WP 5: Limpa gärna för set, folda mot hans 3-bet 6: Höj inte med den handen i SB, jobbigt spela ur position i omaha, syna är okej där, men höja är bara dåligt. ... Lite tankar bara,, LYCKA TILL
  10. Ajuste det har jag ju sett, spelar du nåt på klubben där nere, känner du mogge isåfall (asiat)
  11. Såg du skulle in till skövde, vart bor du någonstans, bor själv med flickvännen i tibro. //slowboy
  12. Erbjud henne ett rum då ^^
  13. plz, sluta limpa med en sån sjukt fin hand som du har =/
  14. Sjukt jobbig sits har du satt dej i, hade jag vart i SB med AA45s hade jag troligen bara synat hoppas på en bra flop, få in det, sjukt jobbigt spela ur pos med AA rags, aja beta och syna alla omslag. är ju som du sa bara lite mer än halvt inköp.
  15. Finns det nån chans att man kan ta en flop och spela vidare därifrån?
  16. Höj mer än halvpott turn, sen checksyna river, låt han bluffa ett missat färgdrag.
  17. GL och lycka till med betyg, komvux är riktigt tråkigt =)
  18. Sick, men det vänder, keep on grinding =)
  19. http://www.zazzle.com/pd/find/cg-103755084015986472/pt-235 Dock är det väl bara typ Fan - tshirts =)
  20. Går ju inte direkt lägga 40 bb mot någon, hur nittig han än må vara =)
  21. Du menar han skall lägga QQ för 80 bb på årets torraste flop?, du kan inte 3beta AK, AQ, JJ, TT där?
  22. 1. Eftersom du var den som tog initiativet preflop, gillar jag inte att du går för en CR, potta istället själv och ställ in om du får omslag, som spelat skall allt in på flop. 2. Readbaserat, synlinjen funkar, men vet du med dej att han kan beta ganska light funkar det raisa turn.
×
×
  • Skapa nytt...