Sådäääääääär, då har vi nyktrat till men jag antar att mitt "förslag" fortfarande står kvar =)
Nu skall jag ner grinda PLO100 för att bygga rulle.......
Leo, kanske är lowstakes för dig och jag är onykter men om du vill och orkar så lirar jag gärna 3 bord 25/50 HU mot dig (plo) obv... skicka PM om du är intresserad
Alltså Leo.. ärligt du är så jävla dålig på PLO så det är fan sinnes.. WOW helt sjukt, FML men oj.. kommer nog inte kommentera en PLOhand här eftersom alla är felspelade..
Har du gått in på http://www.bredbandskollen.se och kollat din hastighet atm, se vad de säger, visar den bara typ 0.5 mbit eller liknande får du nog logga in i routern och reseta den =)