Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. <3333333333333
  2. Fan vad jag gillar er och behöver du coachas nångång finns jag här för båda =)
  3. Ursäkta men gillar du denna
  4. Vart hitta du den om du orkar outa, för jag är så smal
  5. Jag gillar vad jag startat
  6. Hur många månader har du spelat PLO? alltså, jävlar vad jag ogillar dig =( ganska jobbigt.
  7. FYP imo?
  8. Sådäääääääär, då har vi nyktrat till men jag antar att mitt "förslag" fortfarande står kvar =) Nu skall jag ner grinda PLO100 för att bygga rulle.......
  9. Men alltså, du floppar nöt med 15 BB, har FOLDEQ och vill ändå folda.. ME DO NOT COMPRENDE.. IN MED ALLT och var jävligt glad..
  10. +1
  11. Leo, kanske är lowstakes för dig och jag är onykter men om du vill och orkar så lirar jag gärna 3 bord 25/50 HU mot dig (plo) obv... skicka PM om du är intresserad
  12. Alltså Leo.. ärligt du är så jävla dålig på PLO så det är fan sinnes.. WOW helt sjukt, FML men oj.. kommer nog inte kommentera en PLOhand här eftersom alla är felspelade..
  13. Fantastisk reserapport som vanligt
  14. Du är bra på omaha.
  15. Sluta snåla..
  16. Höj mer pre, höj mer flop, höj mer turn... SYNA och dra in dina fina marker.
  17. Syns där =)
  18. Sunderland <3
  19. +1, fantastiska böcker
  20. Turn kan jag förstå du synar.. men river? plz
  21. MEN FÖR FAN, få in det med 100 bb bara, CR , BETALLIN, i do not care, få in pengarna upp till iaf 200bb
  22. slowboy

    .

    Knappt jag hittar den folden i PLO =)
  23. slowboy

    123

    Tyvärr +1
  24. Har du gått in på http://www.bredbandskollen.se och kollat din hastighet atm, se vad de säger, visar den bara typ 0.5 mbit eller liknande får du nog logga in i routern och reseta den =)
  25. Höj till 5$ på floppen för att se vart du står, synar han kan du C/F turn och slår han om flop igen foldar du
×
×
  • Skapa nytt...