Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Inte jag heller =), de kände väl att de inte behövde
  2. Same here, men dit är det inte många som vill tyvärr Kanske fanns lättare saker att börja med i tatueringsväg?, eller så skall jag slipa på mitt sömnschema
  3. Endast för dig padrinos: http://img37.imageshack.us/img37/7775/img0018yo.jpg
  4. Jag kör med Nikos.. dvs default.. HEHEHEHE GOGO cskväll på närsomhelst
  5. Bryr mig inte så mkt om Sundin på tredje plats, dock vill jag veta vart Markoolio verkligen hamnar
  6. Exakt sådär är det för mig om jag skall handla nåt nånstans, har nog 1 timmes resväg till IKEA eller liknande ställen.. Fyller lixom 24 i år, man borde kanske fundera på att skaffa det där jävla körkortet snart :evil: :evil:
  7. Sinnessjukt vekt Hur du inte kan beta turn är bortom mitt förstånd =), AVGspelaren på PLO50 slowplayar aldrig en färdig stege där och de synar inte heller bara pre med AAxx även om det är i blindsen =)
  8. Run good sas
  9. HAHAHAHAHA, antog också han var finsk :D, hade vart fruktansvärt kul om det var Luddes telefon , men det är det ju inte
  10. Jag önskar du hade rätt angående det Men jamton har rätt angående händerna, tvåpar på en sån dragig bräda känns inte så hett att commita sig med =)
  11. På den dragiga brädan är det en hemsk fold 100 bb djupa =/
  12. PLO10/20 ftw
  13. Det jobbiga är att det är nog där jag finns med, om jag inte är dygnfull, kan ske
  14. Syns där då ... Kommer ropa ditt onlinenick
  15. Sexyterrans kommentar funkar perfekt till den bilden
  16. Norrlänning
  17. Öppna cmd aka kommandotolken , skriv : NET USER postgres /delete Sen kan du logga in med postgre eller avinstallera / skapa nytt.
  18. Stort att du fortfarande kommer ihåg det.. Me so happy, me love you longtime
  19. Hela handen är jättestandard =)
  20. Det där har jag gjort med en kompis, eller ja snarare att klarar jag körtkortet får jag en resa betald, klarar jag det inte betalar jag =). Vadet inledes för över 2 år sen och går ut inom 1 år, jag har inte ens börjat köra.. Tror hon fick för bra odds
  21. HAHA, antog det var Mike =), tvungen dubbelkolla
  22. Är det från Jersey shore? =) Din avatar dvs
  23. Sätter ganska mycket på att han kommer säga en hamburgare...
  24. Då borde man ju se filmen " I hope they serve beer in hell ", sinnesjukt rolig film :D
×
×
  • Skapa nytt...