Alltså, meriten att vara med i lumpen, många jobb (de flesta) bryr sig inte om det, säg att du har 0 arbetserfarenhet men har gjort lumpen, det bryr de sig absolut inte om.
Bättre att du försöker leva på poker som du verkar kunna och reser lite osv =)