Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Kom igen
  2. Min bild av dig förstördes en smula nu =/
  3. Padrinos, hur ofta ser det ut så här i ditt hem?
  4. slowboy

    Memory

    Niceeeeeee GLGL
  5. Kanon =)=)
  6. Ahh, ongame dvs?, säg till om du vill lira lite lowstakes HU texas eller omaha en dag =), kör gärna lite på skoj
  7. Vilka sajter spelar du på atm Birre?
  8. HAHA , det gamet hade man velat vara med på , känns onödigt göra om KK74 till en bluff
  9. Spelade ni live igår?, såg Robin la upp bilder och antog det var du på bilderna?
  10. Skulle tippa på en viss Shahin?
  11. Beror ju på hur gärna jag vill ta era pengar , men ja det är självklart jag kommer =), och det är ju inte så svårt ta med 5-6 personer iaf =) Se till fixa en bra månad nu.
  12. Spelar ni aldrig live i KBG birre
  13. slowboy

    Rooney

    Detta är skoj se när jag har rejkat 2.7k$ på 12k händer (ongame) (omaha) Mestadels PLO100..
  14. HAHA, lyssnade sönder på mina gangsters för några månader sen "brääp brääp"
  15. slowboy

    Rooney

    Tssssss, han är ju nästan avdankad han med
  16. slowboy

    Rooney

    Säg gärna till nån dag när ni kör kan ni få möta min "klan" =) , hade vart skoj se dig krossa i CS
  17. 3bet bättre än fold iaf.
  18. Stejkad av Ludvvig på ongame, mest PLO100 atm =)
  19. Får också säga lycka till =), är skövdebo så kul om skaraborgare går bra
  20. Utan FE och med en FI bakom dig så är det väl ganska kallt ställa skulle jag tro, han är ju ruggigt commitad redan.
  21. Ludde är bara lite småfet imo =/
  22. HAHA, räkna du med något annat kvasten
  23. Tura sönder som vanligt eller
  24. Ni som älskar Paradise Hotel borde ju kolla på Jersey Shore =), där kan man snacka drama
×
×
  • Skapa nytt...