Ja, jo det är ju alltså jag som är torktumlarfredde... Mitt liv suger, allt suger.
Fattigast på PF , men har blivit stejkad av Chipshenke på låga nivåer (svs).
Gick åt helvete idag , folk lägger sig inte preflop och då blir man utdragen
HAHA nice Grandyz mot niko awpbattle =), han kände igen ditt nick iaf
Jag har aldrig vart bra tyvärr =), spelade för 7 år sen, la ner det, börja lite igen förra vintern