Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du måste berätta stats på spelaren, hur gameflowet är. Är spelaren TAG lr LAG.. Många variabler som spelar in
  2. slowboy

    Rooney

    Ha det super
  3. Idag fick fiskarna smaka :D:D Vann 25 pizzor :shock: Skall unna mig en nu.
  4. Ja, jo det är ju alltså jag som är torktumlarfredde... Mitt liv suger, allt suger. Fattigast på PF , men har blivit stejkad av Chipshenke på låga nivåer (svs). Gick åt helvete idag , folk lägger sig inte preflop och då blir man utdragen
  5. Profilbild dåååå
  6. Edit.. SRY
  7. Du är ju söt på filmen
  8. Det kommer bli bättre <3
  9. +1 tyvärr...
  10. Han är ju PFare http://www.hltv.org/?pageid=154&galleryid=2678&pictureid=14047 Ser han finsk ut?
  11. +1+1 =) kan bli kul, dom som förlorar stejkar mig?
  12. Inte för inte som han kallas för ScamLudde
  13. Är detta whine för du skall få dina 20€ så kommer du inte lyckas..
  14. Ramzi style
  15. Finns ute i DVDscreener, inte orkat kolla hur bra kvalle det är dock =)
  16. Men du sprang bra IRL?
  17. Kul för dig Ludde, nöjd nu?
  18. Gratttttttttiiiiiiiiiiissssssssssss Kroooonan
  19. RBproffs, btw, när jag kommer upp till sthlm så är det middag på vapiano va? Du vet
  20. På riktigt .. kan du sluta springa så jävla bra. JUST SPRINGA MED, HORA
  21. Ludde är det iaf , vi andra suger
  22. HAHA nice Grandyz mot niko awpbattle =), han kände igen ditt nick iaf Jag har aldrig vart bra tyvärr =), spelade för 7 år sen, la ner det, börja lite igen förra vintern
  23. Min vän
×
×
  • Skapa nytt...