Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Nöten, det är alltid tomt då
  2. Vik inte.. snälla
  3. På just den brädan mot rätt FI iaf kan jag tänka mig C/C, alla drag missar ju och det finns en hel del efter turn =), men som Tight säger, Mindre size på river tack, kanske tom på turn med =)
  4. Tror det inte skall vara någon fara =), så länge du känner att det är okej att outa nån fisk nick så
  5. Varför minraisar du bara i hand 3 på flop btw?
  6. Hand 1. Beta turn Hand 2. CR turn
  7. Förvirra hit och förvirra dit =), känns så onödigt bara att spela den sådär. Kom ihåg jag tyckte jag hade fruktansvärt stor edge postflop förr tills Ludde sa att det hade jag inte I sb på din nivå känns det kallt att spela den, för tror inte någon lägger nåt preflop där =)
  8. Hand 1. WP Hand 2. Ehh , jag vet inte riktigt vad jag skall säga, finns bättre händer 3beta, även om det är i pos, den där kommer du bara hamna i trubbel med. Hand 3. Fold preflop, han viker troligen inte nåt där i position och du kommer inte hitta många bra floppar direkt.
  9. Spelar 1/2 till 5/10 $ och 5/10-10/20 på svs, spelat ett bra tag, ca fyra år, alltid skottat sönder dock , inte lyckats bygga rulle. Fått några AHA-moment när jag pratat med Ludvvig i vintras, bla v-beta tunnare och att man spelar mer position än vad jag gjorde förut
  10. Och du som sa du var gul... årets level
  11. LOL, låter inte som direkt =/. Hoppas det går uppåt för dig och man får möta dig längre upp i framtiden =)
  12. En forumit som drar ut , kul se för han, unlucky for you
  13. Massa lycka till i din strävan mot att blir ONLINEkung
  14. Beställde denna igår http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1743/id/34849/Honduras_Retrotroeje_1981_Copa.html , gissa vilka jag hejar på
  15. Varför miniraisar du nåt för?
  16. Ta fram gitarren igen , do what you must do
  17. Få bort den tanken ur huvudet direkt =/
  18. Filmen är också skön =)
  19. Fick för mig det var en bärbar =) kanske missa nåt
  20. Tyvärr fick jag det problemet, kom inte nånstans med min dator och det stod i BIOS att hårddisken fanns där, orkade inte bry mig och köpte en ny.. Tror tyvärr att denna inte kommer gå igång igen =/
  21. Skulle inte förvåna mig om hårddisken är körd tyvärr =/
  22. Såg ut som jag var tiltad när jag skrev mitt svar men med 100 bb och öppnat pre iaf får jag in så mkt pengar som möjligt på flop
  23. Har du en windowsskiva sätter du in den och kör reparera sen CHKDSK, så borde det fixa den =)
  24. Vad tror du är rätt då
  25. Jag spelar omaha så jag viker, de har alltid nuts där
×
×
  • Skapa nytt...