Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. PMa så skickar jag
  2. Försöker uploada den atm
  3. Har redan kommit ut
  4. Fick exakt samma svar =/ fett tråkigt
  5. Doherty
  6. Ja, jag skäms för att jag valde denna, MEN KOM IGEN, det svänger ju
  7. De hade behövt vinna med 2-0 för att den skulle gå in =)
  8. Äntligen :D:D
  9. I might have some info about the shoooooow
  10. Min kväll är nog räddad..:D
  11. Din Omahahand är fruktansvärt standard btw =)
  12. Knappt åldrats sen 90210 =)
  13. 104 , tror att tiffany tyckte jag var kass, hade AK vs KK, QQ vs AA osv jävla kvinna..
  14. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/43929-supertequila-spewtastic.html
  15. Inga problem så att säga
  16. Är väl bara på Entraction det finns.
  17. Grattttttis :-D :-D :-D
  18. Folda mot hans trebet kanske?
  19. Va fan , så snygg är ju inte Miss Witherspoon direkt
  20. Ehhh, no deal gamble tills du dör
  21. Hur är dealen? Markermässigt eller? Får du bara några få dollar mer tycker jag inte det =)
  22. MEN VA FAAAAAAAN, prata vi inte Idol precis eller..
  23. Okej och okej =(.. Jaja , själv är jag kär i Erik och det känns också fel =/
×
×
  • Skapa nytt...