Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. +1 :D
  2. Its a date Jag, ludde, hankie, pendse och Niko , VÄLJ DITT LAG VÄL MADKEN1
  3. Ger man han RCON kan vad som helst hända :D Jaaaa, grudgematch ftw :twisted:
  4. Om du inte stänger ner borden direkt ifall du gulat dom så skall det funka perfekt =)
  5. Vet du hur svårt det är att spela med ludde aka "du hoppar ut först jag sen"
  6. Dom var bra? LOL.. Professionella CSscammers
  7. Samma klass som henne när man var liten.. blåst
  8. EAC? Vad nickar du på steam
  9. Tror du är rätt ute =) om det är en gammal R60spelare
  10. "I should not be banned as its a form of poker" Men är inte detta underbart <3
  11. Håller med MR.Starfitter här Använder folk spelarenan nuförtiden?
  12. Jag fixar motstånd åt er
  13. Du på videon Boman?
  14. Min bästa vän är csproffs, spelar med han varje dag.. tro mig, man blir inte bättre
  15. Är det PFMIX snart eller
  16. Du är för bra
  17. Hand 1 . Hans spel är väl okej om han har någon slags rundown, kommer ju få in det mot dina AAxx om han träffar och kan folda om han brutalmissar =) Hand 2. Ser bra ut
  18. Inte för att vara sån men PH finns ju som torrent nu..
  19. Är sista handen NL lr?, ligger typ 20 i pott han sätter dig all in på flop?
  20. http://rakaka.se/?newsID=15145
  21. WCG på torsdag då Sexy, hoppas du kollar på den sista riktigt stora turneringen med starcraft 1 med =)
  22. Kommer kännas skönt sova inom ett par timmar hoppas vi på då
  23. Du är värd en klonk <3
  24. Syna bara flop
  25. Varför inte nån sida typ Redbet med Entraction och Boss på =)
×
×
  • Skapa nytt...