Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. slowboy

    .

    Gillar du också outningen btw.... Menar med det att ludde hade aldrig förlorat så lite :D:D:D
  2. slowboy

    .

    +1+1
  3. PMa så skickar jag torrent =)
  4. Syn pre, bet mindre flop, nu push turn.
  5. :-( :-( :-( :-(
  6. Är absolut det värsta jag vart med om =/, Älskat Linkin Park i 10 år, men att de ens orkar göra detta
  7. HAHA, eller, det var inte ens kul
  8. In kolla bilderna och läs typ =) men de blir ganska förnedrade skulle jag tro
  9. Tyckte den sög nåt så sjukt
  10. Med 220 i pott, 380 var bakom trevägs ur pos gillar jag nog just med denna handen att C/R eftersom han får väldigt svårt vika vad han än bettar, kommer du nånsin donka ut nåt annat på färgbrädor än kanske med bluffesset och A och Khög färg?
  11. C/R är väl standard =)
  12. Ska han folda?
  13. 1 . Bet/Fold 2. Bet/Call 3. Bet/Call
  14. "I knew u had nothing and wouldn't call"
  15. +1, sett halva, somnade
  16. Sjukt hur den spelstilen kan ändras från NL till PLO, spela trehandat mot han och honkistonkt och roligare har jag haft...
  17. Undrar detsamma, mötte han/henne på PLO nyss och personen verkade sjukt tight=)
  18. Du hatar bara mig bovni :oops:
  19. Lauring
  20. GILLAR
  21. Fin raise
  22. Jag viker aldrig men här känns det ju som att du är slagen =/
  23. slowboy

    Rooney

    Säg hand först
×
×
  • Skapa nytt...