Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Hoppas du har praccat lite i december :D
  2. Den nya patchen har ju vart uppe typ 2 veckor, klart man skippar en kryssning då
  3. Du är 12 år egentligen va?
  4. Ehhm, det enda han undra var varför du har 200$ som startrulle isåfall
  5. Springa bra osv
  6. fyp
  7. Troligen menar dom att Denario inte är nåt underbarn i poker direkt..
  8. Det där är väl en löjlig stdhand? :S Det ända som du möjligen kan ha i din range som slår han är väl 77 med tanke på att exakt alla drag missar =) sure han missar värde från missade drag nu men får väl nån herosyn ibland
  9. Vad säger Bomans flickvän
  10. Det gör nog ingen men been there done that
  11. Jävlar, fattar du hur tacksam jag är att du hittat denna, googlade sönder den för ett år sen i ett tappert försök att hitta den, fanns ingenstans
  12. Omoget
  13. PLO100/200
  14. HSvensson , du har PM
  15. GLGL, som sagt inga problem
  16. Ty för reserapporten Nu gjorde du min dag lite bättre
  17. PMa om du orkar =) skall troligen kolla Bovni spelar nog med skulle jag tro =)
  18. Är det möbelcupen i helgen Åhhh när man var med där och spelade i Forsvik Nu är det bara korpen som gäller Vilka spelar du för?
  19. Bor du i Skövde skullan?
  20. Tyckte din avatar var så snygg så kände jag fick göra en med
  21. Haha Skulle du göra en sån sak för mig :D Önskar jag kunde ge dig förslag på saker att göra / länder att besöka men så duktig är jag inte
  22. Jag önskar du var en kvinna
  23. <3
  24. Dagens I-landsproblem
  25. Bet och få in det =)
×
×
  • Skapa nytt...