Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Trillian
  2. Okej, hoppas han tar sig i kragen då Längesen jag spela mot dig på svs nu btw, sprang ju löjligt bra mot dig nån gång i höstas om jag inte minns fel
  3. Nej gå själv och verkligen orka pusha sig krävs det en del för, löjligt lätt ge upp när man väl är där Imponerad om du fixar ett hemmagym =) så mkt saker krävs det ju ändå inte.
  4. Haha 65 kilo nu iaf tränar 5 dagar i veckan och fotboll en =) men har fortfarande lite svårt att äta riktigt mycket, speciellt fast föda. Blir att skärpa sig på den fronten, det är löjligt drygt att gå själv, har ju en gymkompis som pushar en lite annars hade man ju gett upp, hoppas du kommer igång med det snart =)
  5. Hur går det med viktuppgången slaskis
  6. Fold flop med en bakom, som spelat syna bara turn.
  7. Kul med en Skövdeit lycka till
  8. Pusha pre?
  9. Länk plz :-D
  10. Kommer det upp på nätet får du gärna länka Syns kanske i Askersund
  11. Herregud, Askersund är väl en stad Annars är Örebro 5 mil norröver =)
  12. Vad gjorde du i min fantastiska hemstad?
  13. Tack för tipset om The cape, gillade de första två avsnitten =)
  14. Ahh, där plugga man för några år sen =) skön stad
  15. Keep it up =), sen vart i västergötland bor du? Mvh Skövde
  16. Haha är exakt likadan alldeles för lat, hur svårt skall det vara att regelbundet ta proteinshake och orka laga mat.. Hoppas vi förbättrar både vårt omahaspel och träningen =)
  17. Riktigt snyggt skullan hoppas man får träffa på dig en dag i Skövde =)
  18. Samma viktmål som dig under 2011, började träna i våras och har också ökat 6-7 kilo och väger nu 64, men har också problem med matdieten , så har du några råd vore det skoj
  19. Hatar han Mvh Iaf 3k€
  20. :roll: :roll:
  21. Född 1991... Trodde hon var i min ålder åtminstone
  22. Troligen?
  23. Bra sagt :roll:
  24. Löfberg tyckte nog det var ganska skönt sagt ändå
×
×
  • Skapa nytt...