Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. +1 Löjligt gott och enkelt även parmesan/vitlök creme fraiche funkar =)
  2. Tre första är ju komedier andra är thriller med The rock och sista är dramakomedi
  3. Gullivers travels, due date, easy A, Faster , it's kind of a funny story =)
  4. Läs den meningen igen
  5. True, lagg kan förstöra känslan ganska sjukt mycket
  6. Spelar ju ingen roll om datorn klarar av 100 fps om du inte har en skärm som klarar 100 hz =), har du inte en BENQ lr samsung 2233rz så eller en vanligt CRT, men det har väl inga kvar , för då klarar ändå inte skärmen mer än 60 fps =)
  7. HAHA då kör vi en dag ;-)
  8. Man skall inte skämmas över att spela det bästa FPSspel som har gjorts
  9. Papco, lirat cs länge?
  10. Easy wanna bet
  11. Geek
  12. Papco, vad har du för steamnick :twisted:
  13. Korrekt =), Trevägs känns det mkt dumt att beta där
  14. Sry , my mistake missa en syn preflop .
  15. Standard i CG är ju att börja på iaf 40-50% av vinsten, samma vad gäller rb, sen få mer % ju högre upp i stakes man kommer.
  16. Checka JJ. Ha bättra betsize med QJcc på flop och turn.
  17. Hur skulle han 4beta för att du skulle tro att du inte hade bäst hand?
  18. Fruktansvärt dåligt spelat och gillar tänket "hans range skrek AK, AJ, AT.. finns absolut inga 99-AA, AQ, KQ osv?
  19. B/F en tjuga =)
  20. Det gör jag inte =/, 86a =) Har en vän som har ditt namn intatuerat , annars hade jag säkert inte haft koll på vad det betydde
  21. Fint namn, antar du spelat lite DOOM
  22. Mx518 är fantastisk <3 Körde med den i 5-6 år innan jag precis bytte till en Qpad 5k som är om möjligt ännu skönare
  23. Mmm good times =) riverboatking är ju kung, skyller på variansen där va -6.35bb/100 på 81k händer, känns som tom jag kan göra instruktionsvideos :oops:
×
×
  • Skapa nytt...