Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Ändå lyssnar man hellre på henne än Rebecca Black
  2. Det hopppas jag sannerligen att det är Söt bild Papco <3
  3. Jag vill veta vad en pulveriserad 3b range är för nåt
  4. Det är en rushturnering, så bry dig inte om det =)
  5. Hand 1. Toptvå är väl en vild gissning. Hand 2. Syn, tvivlar på du har superbra FE här Hand 3. Syn?, vad skall han ha =)
  6. Galfond har väl en del på bluefire?
  7. Skall aldrig mer kommentera en hand när jag inte sovit 0800 på morgonen
  8. Såg den trailern för några dagar sen, riktigt sjukt spel
  9. B/F är bra men gör det lite mindre
  10. +1 Ingen bra rigg
  11. Tragiskt =/ Kommer ju inte glömma vissa delar av BB där hon var involverad .
  12. Som mr_tight sa, bet och syna push utan nitread, oftast för att ta värde ur bluffesshänder, set och lägre flushar/stegar =) Det är inte många som lägger en 6hög färg här ens
  13. Snyggt jobbat Lycka till Dag 2 =)
  14. Typ det han har...
  15. Som synabluffen säger kommer du kunna spela den näst intill perfekt då han är väldigt polariserad... Han bör också ge upp på många kordinerade brädor så som JT9, 867sss osv =) Så ta en syn och se en flop one time
  16. Gör aldrig om den där folden
  17. Hence skicka länk då
  18. Ahh, riktigt snyggt ja du var ju trött på skiten när det var 100 kvar så
  19. Snyggt grabben btw vad kom du i turren? mitt nät dog när ni var tre kvar
  20. Har nog aldrig sett en större nit än mueller :cry: Måste ju säga att viffer med sin 55 och sitt tal var skön
  21. Har gjort detta själv en gång i tiden =) Då använde jag mig av: http://www.ehow.com/how_7226508_reset-postgresql-password.html Lycka till
  22. Överdriv inte med den
  23. Bra val, trodde ju det skulle vara en renodlad komedi istället nån skum mysig semideprimerande film vissa stunder
×
×
  • Skapa nytt...