Varför skriver du om dig själv i tredje person?
Du är ju affen som haft problemen där och haft spelare som varit tvungna att böta på belopp de tagit ut.
En kille som var med i cops igår skrämde sin tjej med att han väntade hemma hos henne med ett hagelgevär.
Denna metod rekommenderas dock inte då man kan få problem med staten