Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du , wownörden spelar du nån cs nuförtiden
  2. Du tycker det är bra att CR turn?
  3. Nådde du inte 65an
  4. Grattis :D:D
  5. Snyggt jobbat frallan keep it up
  6. Undrar vem som mår bäst
  7. Från dinosaurierna?
  8. Såg massa dinosaurier Det räcker för mig
  9. Mer omaha till folket
  10. Den enda som spelar handen bra här är ju simon
  11. 4ever alone
  12. Med dom här stackdjupen är det inte så bra, handen spelar bra emot en öppning men du vill heller inte 3bfolda den.
  13. Och hur vill du att Mangejao skall spela den då?
  14. Sluta du är värd den han kom trots allt 4a . Han köper nog fler chokladöl
  15. En i mängden
  16. Spelar inte texas men hur dåligt är det att beta turn?
  17. Fatta inte ens jag hade somnat
  18. Lycka till på grinden idag Frallan Mvh Behöverm träna på gym
  19. Är du på riktigt?
  20. Det borde du kunna lista ut i detta fallet om du läser hela texten, onödigt att poängtera såna saker :-(
  21. Jag uppskatta fotbollsbilden <3
  22. Tyvärr stämmer väl det =/, känner du att NLspelet är stabilare just nu eller vill du bara hålla borta omahavariansen
  23. +1 Hur går omahaspelandet btw?
  24. 04.00 är det lätt att göra missreads men ja 3b inte så svaga Ess oop, det är bara jättekallt
  25. På en 736r bräda 3b lär AA73 vara nuts även om två personer klart det finns texturer vi inte skjuter på men kom igen
×
×
  • Skapa nytt...