Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Hand 1, beta större turn och river Hand 3. Få in det flop. Hand 4. Få in det flop.
  2. Kommenterar lite också Hand 1. Tycker du kan ställa, han bör ändå få in sina K, FD osv. i.o.m. att han pottar turn kan du nog utesluta alla kåkar och 8or, utan det är nog alltid en K + drag här. Hand 2. Beta turn, som spelat kan du nog folda utan att må superdåligt. Hand 3. WP =)
  3. + 1 miljon
  4. Jag spelar som du och foldar turn =) Inte årets roligaste bord btw
  5. Lycka till nu Du kommer garanterat krossa
  6. Ahh sry =) missade det i all hast
  7. Jag hade samma problem på ongame och löste det genom att gå in på C:\program\RVG software\Holdem Manager\Config , där finns det en txtfil som heter ExeNames , in där och skriv längst ner 10,Bet24.exe .. Bör funka då
  8. Det finns, men inga som seedar
  9. True story :D Det är vad mitt lag gör och vi är ju bra
  10. Samma här... Hade obv fel :-(
  11. Förstår vad du ser i balkanländerna NiklasVegas :rolleyes: Mvh 5.34 och 5.58 in
  12. NaNiwa under intervjun <3
  13. Min kompis csmanager (nostra)
  14. Hand 1 - Bör du folda turn imo Hand 2 - Tycker du kan sizea lite större flop , annars känns den standard Hand 3 - Är väl standard med tanke på din 4bet pre och att det ligger ett flushdrag ute.
  15. Önskar att jag skojsynade mindre Här är det en seriös syn dock
  16. Du som jinxa mig senaste två dagarna? Snyggt resultat Jack Vegas keep it up
  17. Syn flop och turn känns bra =) höja nån gata där är bara kallt =) Synar också alla rivers förutom hjärter och en del 4,5, K river =)
  18. Visa upp lite tysk kultur <3
  19. Sluta bumhunta dåååå
  20. http://paow.se/?p=32509#comments Matkritikern sa att det var dålig mat där Grattis :D
  21. Menar du att du funderar på att folda?
×
×
  • Skapa nytt...