Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. +1 såg inte ens det var Rubik som beta flop...
  2. Beta mindre på turn.
  3. Då man kör svtplay på ena skärmen och bord på andra eller
  4. Testa tryck på programmet nere i aktivitetsfältet så det är markerat, sen windowsknappen+ vänsterpil
  5. Korrekt fruktansvärt skön serie
  6. Du kanske missa att han hade nästnöten... Men att jamma är iaf det sämsta alternativet som många påpekat, sen är det väl hårfint mellan syn och fold. Blir väl oftast syn syn även om hans pott tyder på nöt.
  7. Förstår inte varför du skrattar åt fold för han kommer aldrig så här djupa med den sizen komma upp med nåt annat än nöt.
  8. +1 Sen man blev blockad överallt förstår man hur mycket man saknar dig Hence <3
  9. Beta mindre flop, syna bara sedan.
  10. This och det är alltid han.
  11. Borde vara så att om du döper subfilen till samma namn som filmen (.srt / .sub) på slutet så skall det gå.
  12. Suck.. Själv skall man försöka stå emot lusten att spela det fram till augusti annars kommer troligen sommaren bara gå åt till det
  13. Fruktansvärt skönt lag Malmö hade på den tiden Niklas Skoog <3
  14. Åhhhhh du är en fantastisk människa :D
  15. HAHA, alltså meta kan du sluta vara så jävla oskön.
  16. Du gjorde nog rätt.
  17. Du får tanka sopcast och se på qualitystreamings stream i värsta fall =)
  18. Uploaded with ImageShack.us
  19. This ovärderligt
  20. ...... Du har ju mutat nån på SVS
  21. Snarare, grinda hos flickvän, vara med flickvän på nätter, sova 4-5 timmar per dag och strunta i 60% av skolan
  22. Hon är inte 15.
×
×
  • Skapa nytt...