Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. slowboy

    ...

    PF poolparty hos dig i sommar
  2. Måste hålla med dig, även om jag släpper in 10 mål per match är det en stor seger kändes avlägset bara för några månader sen
  3. Comeback på fotbollsplan idag efter 9 månader, för att fira satte jag på mig linser för första gången på ett år.. Det tog sin tid
  4. slowboy

    ...

    Hybrisen börjar sätta in, ungdomlig entusiasm ;D
  5. Till råga på allt är jag ensam i några dagar med den där där JÄVLA kaninen som försökte riva upp min pulsåder idag... Hur länge skall en kanin kokas?
  6. Riktigt uppgiven efter hela denna dagens spel. Tar en hand som får symbolisera dagen, borde vara olagligt att ha sådana här dagar. Omaha Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $2(BB) Replayer SB ($200) BB ($160) UTG ($230) UTG+1 ($323) Hero ($501) BTN ($340) Dealt to Hero J:spade: A:diamond: K:club: A:club: fold, UTG+1 raises to $7, Hero raises to $24, fold, fold, BB calls $22, fold FLOP ($56) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: BB checks, Hero bets $32, BB raises to $136 (AI), Hero calls $104 TURN ($328) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: 9:heart: RIVER ($328) 5:spade: 5:diamond: 9:spade: 9:heart: 7:heart: BB shows 6:heart: 8:club: 2:club: 4:heart: (Pre 44%, Flop 22.7%, Turn 10.0%) Hero shows J:spade: A:diamond: K:club: A:club: (Pre 56%, Flop 77.3%, Turn 90.0%) BB wins $325
  7. Jag lyssna på Rednex och Spice girls Fick t.o.m ett spice girlsarmband på min 9e födelsdag.. MANLIGT
  8. Du såg den komma
  9. Hur gammal är du egentligen när han lyssna på breaking the law som liten
  10. Nu blev det jobbigt Bra låt iaf
  11. Känner mig gammal när hon pratar om en väska som "värsta investeringen".
  12. Kollar på tonårsbossen på Tv3 pga att det är en tjej från min hemstad som är med. Jag är inte många år äldre men det känns verkligen som att ungdomar hade en annorlunda attityd gällande pengar bara för några år sen.
  13. Jag har sett din sänggavel, ful borde inte vara något problem
  14. Använd en sån här imo =) http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/hogtalare-headset/tillbehor-for-horlurar-headset/multimediahubb-p31578
  15. Du vet man har en volymkontroll på datorn va
  16. Maxvolym ftw
  17. Sjukt nog +1 Brukar ha i lite Dijonsenap =)
  18. Såja Gillar du hur fick in lite zoomhänder mitt i allt
  19. Haha Noshörningen och valen Får väl såhär i efterhand hålla med dig i guess, tycker inte A6/AJ känns så troliga då "antagligen" denna spelaren slår om dom flop. Tror jag hoppades få bort ett A däremot men som du säger , när han synar turn så är det nog bara att ge upp.
  20. Tur det vände. HAHA Natthumor ftw
  21. FY FAN, jag trodde inte jag kunde hata Barcelona mer men efter ännu en match där Jordi Alba och Fabregas filmar sönder och förstärker så finns det inte längre några ord. Kul att dom är ett skämt utan Messi på plan.. "R(/ V/R="Q=)"="/)(Q"/=)("Q/=
  22. Badminton Det och pingis är fantastiska sporter.
  23. Och initiativrik, därför du har ett staket som sänggavel
  24. AWwwwwwwwwwwww vilket gulligt pojkrum
×
×
  • Skapa nytt...