Sååå farligt dyrt är det väl ändå inte med sms, vet iofs inte hur sms-taxan hos olika operatörer är när man befinner sig i USA. Men sms är iallafall smidigare det kan vi vara överrens om.
-----------------
Någon som har nåt roligt skvaller om WSOP, vart lite dött efter "Big One" tycker jag.