Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Har vi vevat nåt på 2-4?
  2. GL! Kommer det bjudas på lite intressanta HH's också?
  3. Haha skön summering!
  4. "Just made a big herocall to get back to 35k, got a good table and an interesting image to work with, I'm feelin it!" Kommer du ihåg handen? Skulle vara intressant att veta. GL i ME nu!
  5. Är det för värde du skeppar eller som bluff?
  6. Kan intyga att hon ser bra ut iallafall.
  7. GG man, alltid surt att busta en turre utan att ITM:a när man gått deep. Sup dig redlös nu och bjud på en sjuk fyllehistoria imorgon.
  8. Vilken boss du är! Railar på twitter..ship it!
  9. Skoj med svenskt i toppen! Ship it
  10. TGrinder

    lås!

    Nvm, bland ihop 2 olika personer.
  11. TGrinder

    lås!

    Ah ok, då är jag med. Fint månadsresultat får man ändå säga, wp!
  12. TGrinder

    lås!

    150h men enbart 30K händer? Jag får det inte riktigt att gå ihop..?
  13. Fixar det gubben, bjuder på ett par drinkar lagom till Sommarlaxen!
  14. Hahahaha!
  15. Testat denna(?), stäng ner klienten och även HM när du installerar filen och sen borde det fungera precis som vanligt igen. http://www.holdemmanager.com/Downloads/HmUpdate_Release_1.13.01_03May2013b.exe
  16. GL, dig raila man en del back in the days. Riktigt stabil om jag minns rätt!
  17. Riktigt bra läsning! Keep em comin'
  18. Haha, du är sjuk Blomman! Fortsätt med att leverera såna här sjuka berättelser.
  19. Dont hate the player, hate the game!
  20. Skoj, gl!
  21. Tss..
  22. Tja Rahm!
  23. Han verkar vara back runt 86K på sina sista 2K SNG:s, kan ju vara en anledning till varför han inte är så sugen uppdatera här, who knows! Kämpa!
  24. Ahaaa, då vet jag EXAKT vem du är!
  25. Har du outat vad du nickar? Om du inte vill göra det här kan du väl pm:a, vore kul att veta vem du är! Vi har förmodligen vevats en del på 0,5-1.
×
×
  • Skapa nytt...