Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. armin van buuren och även hans veckoradio a state of trance är ju också nice
  2. det är väl hyres det pratas om här jesper
  3. tar syn jag med
  4. ring runt bland hyresvärdar, fråga och berätta som det är så kan det fortfarande gå.
  5. inte så mkt om man tänker bi mässigt och så. 5/10 plo, gick upp för värde opå 7.5/15 när jag var plus en del. Haha, vadårå?
  6. bara dra upp fullt på påfyllningen innan du får in keramiken, lr om du vill ha 60bb obv det
  7. tittat på mixern i ljudinställningar osv?
  8. spotify gör det för mig
  9. inte dags att börja lattja lite 200bb på svs?
  10. kunde aldrig ha trott att apornas planet blev så hypead, heltok. man förväntade sig något mer storslaget utan att spoila.
  11. underhållning ju
  12. lång session sas
  13. 20k upp på 1.4khänder inatt, 7.5k på dagen. 57k för månaden på 84h =)
  14. spew, han raisefoldar förmodligen nada där om han inte är kass och du ligger jättedåligt till mot hans förmodade range
  15. och matbilder/recept obv =)
  16. ännu kallare än att folda flop efter raise
  17. yes syn
  18. har du förlorat mkt mer mot gunnfjaun sen i vintras? : P
  19. Din Aspie poäng : 65 av 200 Din neurotypiska (icke-autistiska) poäng: 141 av 200 Stor sannolikhet att du är neurotypisk
  20. näsan står det också. hade ju varit bättre med en länk
  21. bet/call turn för att få honom att folda bättre händer etc. c/sahove tkr jag inte om
  22. obv avrundning
  23. hehe ok, nej sämre koll på det.
×
×
  • Skapa nytt...