fan vad drygt.... ut med hunden sen blir det till att se. jag saknar texten redan. men man vänjer sig ändå snabbt. jag tycker t.o.m. om klienten så borde inte vara några problem, men orolig
lol, jag har haft många nedgångar där genom tiderna och vi snackar inte om många händer den här omgången. 13bi från peak på 2.5/5, var 18 rätt nyligen.
men jag springer bra, ty =)
jag är ignen gamer men är väldigt nöjd med dom två. trådlös mus och tangentbord är big nono för mig om man inte har backuptangentbord på laptop. haha , jag kör på laptopens atm sen ett bra tag tillbaka : P