Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. bumpar heltoks inlägg och passar på att fråga dig leo hur det har gått? Vore kul att veta =)
  2. tänker inte sätta mig på ett 6max och hoppas fler hoppar på det
  3. ta bort dom ssnälla!"!!
  4. så jävla rätt om den sköts korrekt känner till ett fall på sidan förresten
  5. snyggt =)
  6. många vidrigheter här inne, inte helt ok allt... apropå handen, 70 turn, push river
  7. på tiden.. har för mig att det blev så för mig med för att jag råkade välja fel i ett val om jag var befintlig kund lr inte. dvs om man har spelkort sen tidigare, tror jag
  8. jag såg obv ditt inlägg i svstråden =)
  9. hur har 192timmarsmånaden gått?
  10. sick wp =)
  11. visst är det buggar men annars vill jag inte ändra någonting med programvaran
  12. dags att börja undersöka andra sidan av atlantens spansk- och portugisspråkiga delar?
  13. been there
  14. kul. gl båda
  15. försök att få in en rutin möjligtvis. börja träna kan nog hjälpa dig rätt mkt. iofs, pokerpro eller vad jobbar du med?
  16. aha hamburgerkött? inte lika illa isf
  17. hamburgare och pasta och jag är inte det minsta kräsen visst att äta det med en timmes mellanrum men det där... vad för pasta och händer det ofta under bulken?
  18. 700k, inte fortsätta vara stejkad vid årsskiftet. Börja läsa in lite på komvux i höst Fortsätta hålla igång med gymmandet. 200kg i marklyft, 157.5 atm med kv på 68 och 115 i bänk, 90atm =( finns mkt mer men det här får duga
  19. plus nära 400k för året tror jag men känns inte så när man tittar in internetbanken -.- spelat strax över 40 dagar totalt visst. allt enligt svs spelstatus edit; sedan 18e november 2010 till nu så är jag plus 426 735kr och har spelat 52 dagar
  20. kanske ta och redigera bort hhn på sida 1?
  21. fyfan
  22. varför snackas det nästan aldrig om latin/sydamerika i dessa trådar. om jag hade åkt någonstans så hade det varit det iaf
  23. http://faq.holdemmanager.com/questions/38/PostgreSQL+Install (combo installer)
  24. ooh då kanske man borde testa snart igen
  25. laggar oavsett om du har dålig lr bra dator verkar det som av vad man har hört
×
×
  • Skapa nytt...