Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. diggar ditt nick, seriös munchare...
  2. snygg vanlig ram imo =)
  3. det verkar lagga mängder för alla jag har hört ifrån så är väl bara att vänta, gjorde ävemn detta för mig
  4. vad hade du tänkt göra av dom, en tavla? : P är ju en del pengar trots allt men förstår att du gör det även om jag själv förmodligen aldrig skulle göra något sånt, skulle hållit mig till plastmarkerna =(
  5. förmodligen hm2 som är problemet
  6. Jag fixade så jag fick det faxat, sen så ringde jag dit och bad dom fixa, gick jä'ttesmidigt. när skickade du brevet? ska ta max två dagar att skicka
  7. anmärkningsvärt? kan vara nice med två såser ju...
  8. haha inget för mig. angående hm2, det är nog bättre att vänta ett tag för när jag testade betan för lite mer än en månad sen laggade det sönder och verkar göra det för dom flesta andra.
  9. jag trodde obv att du menade tuppfä'ktningen. klandrar inte er som gillar asiater men inte dom bilderna jag vill se. haha du träffade helt fel med dom sista raderna där =)
  10. wtf det där var det sjukaste. vem har producerat det där?
  11. lol dummaste du hört. utveckla gärna
  12. hade varit en sak om man bara slängde bort dom döda varför man nu skulle göra det men ifall den äts så ser jag det bara som överflödig fjantig moralpredikan. tack för inblicken btw, har undrat hur det har gått till med tuppfäktning öht när jag har hört om det men varit för lat för att titta upp. lägg gärna upp massa bilder! för min del får du gärna utesluta bilder på asiattjejer
  13. japparna förmodligen : P folk tkr om sån streetstil som sagt sen så diggar dom väl namnet.
  14. sågningen var obv för vad han hade gjort, så prata hon runt.. tycker inte heller om klädertna men det finns det nog rätt många som gör. värdelösast i serien är ju dock bens ex rachel, så irriterande
  15. snälla fixa handnedräkningen
  16. hehe äsch, äter dom upp tuppen som blir dödad? bara lägga upp massor!
  17. haha sjukt. tack för bilderna
  18. lösningar på packade laptops som blir överhettade om man använder dom som dockningsstation? en vaio
  19. bild på cock fight-platsen pls =)
  20. diggar också synken =) tidig kvä'll/eftermiddag för morgonvärde och morgon för kvällspeaken.
  21. ismael...
  22. det är omöjligt att veta, ni vet ju hur folkröstningar kan bli.. hoppas och tror att fondell vinner vi med
  23. nej jag och tjejen tittar fortfarande. rätt sjukt att alla fem som är kvar skulle kunna ha vunnit ett tidigare år.. jag tror amanda p har störst chamns att åka idag även om hon inte förtjänar det. vad ligger oddset på?
×
×
  • Skapa nytt...