Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. ok, jodå¨det är soft. bra val med ongame dock, vidrigt bra värde för det mesta där också. polarna hängde i chris som låter grymt
  2. ett par=2
  3. det kommer gå fint =)
  4. hoppas det blir lite godsaker i dom lite finare delarna av cph =) lirar ni plon på svs, stakes?
  5. hehe har också sett lite mkt ryck i fingret på honom. inte för att man själv är bättre i praktiken =(
  6. saftigt med fisk obv =)
  7. leta upp ditt hmarchive som stdvis ligger direkt i C:, högerklicka och add to archive (winrar). lägg in den på ett minne lr skicka över via nätverkets delade mappar eller så till din nya dator typ
  8. måste säga att jag är positivt överraskad över representanten från svs, wp
  9. SasaMatic

    JohnH

    grymt, stort grattis! =)
  10. SasaMatic

    JohnH

    barn? : P
  11. syn, syn non club/k river
  12. joe69 =) och det är klart att du får det
  13. yes jag med som std. sb steal och lite barrellstats?
  14. ongame är saftigt när du avancerar
  15. lr om du har en under en session så kan du ta och trycka upp den i HUDens senaste potthistorik på bordet och trycka på 2+2 knappen så är den kopierad och i format =)
  16. pluswhine, låg 42k kr upp för att sedan sluta på 12.7k upp över 43k händer på svs. augusti har börjat bättre dock =)
  17. just det. pluswhine. slutade på 12.7k upp på 43k händer i juli trots att ha legat plus 42k hyfsat snabbt. har väl också fått in lite grej i mitt spel dock 9.7k upp för augusti redan efter ett 3h-pass på 5/10 holdem inatt, augusti ska gå grymt
  18. haha haft en del såna månader förut omss. nej det gick segt efter stora backdagen och har haft "semester". kommer väl med månadsrapport ikväll =)
  19. haha snyggt gl =)
  20. håller med puni, 3bet är fine och pott turn
  21. menar svs obv
  22. emilio är yngre än så =)
  23. hehe blir lite mer avancerat när man tittar uppåt i nivåer edit: lycka till op, det vänder =)
  24. oj vad jag undrar vad du nickar. det jag tror är mkt möjligt dock
×
×
  • Skapa nytt...