Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. hemmaodling obv..
  2. vadå vem vinner........
  3. skaffa skypecredit och ring dom om du bryr dig om mobilkostnader, ska nog gå
  4. spelat högre under annat nick? kul, gl
  5. jag diggar också mjukvaran!
  6. överskattat
  7. att ni reagerar som ni gör
  8. snyggt! =)
  9. illamående och sånt är ju inte ncie. jag körde för något år sen med no explode och det blev rätt rätt risig i magen av. men jacked xx och vip-x extreme tycker jag om, har inte haft samma problem med dom =) nästan ett måste för mig nu känns det som mtp min puls och att jag gymmar på fastande mage på morgonarna vid nio, iofs så tar jag en timmes promme med hunden innan
  10. pump, flås etc obv. jag har själv väldigt ofta svårt att få upp pulsen, nice som fan med pwo i mitt fall
  11. corona och sol är bra alternativ imo =)
  12. tycker den är nice ändå men det är ingen bra serie överlag sas : P
  13. skillnaden mellan 2/4 och 2.5/5 är för liten. borde iaf ta bort på omahan för att få ett enklare bättre flöde
  14. tkr inte om iden. fisken tkr om tusenlapptänket garanterat. 2/4 är en onödig nivå dessutom enligt mig
  15. hur mkt har du sett hittills? =) du kommer inte bli besviken av true blood, bara sätta igång sas
  16. alltså jag och sambon har sett allt av vpd som vi kallar det. skulle inte säga att det är en särskilt bra serie men vampyrserier är ju alltid nice =) true blood däremot!
  17. gillar inte wheels ide, visst skulle det kanske vara nice för en själv men i det stora hela så vore den funktionen övervägande dålig
  18. tror han räknar i 100bb
  19. wut, imdblänk pls!
  20. lol =)
  21. förstod bara inte vart den kommentaren kom ifrån
  22. håller med angående kortvisningen, ändra inte snälla
  23. wtf...
  24. titta in holdem managers forum på deras sida. finns grymt mkt och bra info där
  25. lite lik cage är han allt ändå
×
×
  • Skapa nytt...