Gå till innehåll

Imfromsweden

Members
  • Innehåll Antal

    1 608
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Imfromsweden

  1. Hur fick han den där 4.4$k stacken då?
  2. Nu ser ni svart på vitt vilken effekt dessa bumhunting problem skapar. Ni ser ju hur rädd/misstänksam fisken blir av att se hundratals bord med bara en spelare. Fan alltså att detta inte har blivit fixat än.
  3. åh herregud..
  4. 32k på 10k händer, inte wow men tänker inte pluss-whina!
  5. När det är tufft i pokern kan man ta hjälp av olika träningssidor, denna sida brukar jag tycka är ganska bra
  6. Du kan ju inte räkna med att varje 14-åring är så bergssäker på vad han vill bli och vet exakt hur hårt han måste jobba för att få det. Jag som 14 hade definitivt ingen aning om vad jag ville läsa när jag blev vuxen, och skulle nog ha slackat av så fort jag nått G om det bara fanns två betygssteg. Finns väl (som alltid) en del individer som kommer jobba stenhårt oavsett betygssystem, men den stora massan kommer alltid att vara kortsiktig och göra så lite som relativt möjligt, även inom en smartare grupp.
  7. IG-G låter dumt, alla smarta elever kommer bara göra så lite de kan så att de når upp till ett G, men inte mer, eftersom de inte finns något incitament till att arbeta hårdare. Och om alla bara satsar på G under hela grundskoleperioden (och gymnasietiden?) kan jag inte tänka mig annat än att det skulle påverka elevens slutkunskaper.
  8. hej hej
  9. Får du in QQ före floppen? Flugan är på våghalsat humör idag
  10. misär volym misär tur misär spel lyckades dock vända det till ett pluss på några k€ i slutet så ska väl inte plusswhina för mycket, men överlag har månaden sugit rätt hårt.
  11. Killen som hängs ut för att endast ha skrivit "Nej det kommer inte att ta slut med vår otroligt oansvariga invandringspolitik" är väl i det extremaste laget?
  12. 7k€ på 14k händer. Meh jag är lat
  13. Börserna verkar inte hålla med dig. Överallt läser jag att den stora uppgången beror på ett bättre läge än befarat i euro-zonen (bland annat obv). Och en av de saker börser brukar kunna göra är att bedöma och prissätta saker korrekt.
  14. jaa, men jag hade ingång vid 6.5, dagen innan nedgången. Riktig nitlott
  15. ååh, han klickar "call" och tänker på vad han ska göra med alla dessa pengar som kommer att skjutas åt hans håll, garanterat (åtminstone när det nedre kortet parar!)
  16. Vad ska det annars vara? Världens mest optimistiska bluff?
  17. Chansen att Olle inte var uppmärksam nog och missade en bil som var på väg från vänster, vilket resulterade i en krasch (säg 0.001% av tiden). Lagen mot att köra mot rött finns där av en anledning, det minskar risken att vi är oupmärksamma och kör på/blir påkörda. Lagar tror jag inte kan vara offerlösa (principiellt sätt åtminstone), men kan ha fel, men det där exemplet är inte 100% offerlöst åtminstone.
  18. Fan va sjukt. Måste ju vara massvis med människor som bara printar pengar på sådana ineffektiviteter?
  19. Bara jag som tycker att säsongen har börjat lite långsammare än tidigare? Kan ju naturligtvis bero på att mina förväntningar är totalt uppskruvade. Förhoppningsvis kommer den igång mer ju längre in i säsongen vi kommer dock.
  20. Sweet! Mycket bra gjort av käre skv
  21. haha fyfan, men det måste väl gå att återställa lösenordet eller nåt?
  22. Det här skulle vara otroligt dåliga nyheter om det visade sig vara sant. Kan någon ge objektiva fakta, tycker inte att detta är någonting man kan "skämta om" eller dra småsaker ur proportion med. Du skriver väldigt skrämmande Cyntax, jag hoppas att du inte gjort något av dessa saker.
×
×
  • Skapa nytt...