Gå till innehåll

Imfromsweden

Members
  • Innehåll Antal

    1 608
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Imfromsweden

  1. Hmm okej tack för råden. Det är konstigt, för jag kan ta emot mail från hotmail själv (dvs nyheter om mer plats för inkorg osv), men inte från andra personer (förutom vissa, fått typ 2 mail från personer under 2012, båda spamm-mails). Aja, slänger väl iväg ett mail till hotmail-supporten och hör.
  2. spela någon annan sida? har inte svs Vi kan ta lite vänlig 1/2€ på microgaming
  3. Den fick virus/liknande, lovar Men det är väl bara att jag mailar ftp supporten från min nya mail och förklarar läget?
  4. Ja, den har fått virus (eller nåt). Den är kapputt. Det går inte att skicka eller ta emot mejl
  5. Jag har inte fått mailet, hade cirka 10k$ på ftp. Misstänker dock att email-adressen jag använde för full tilt har fått virus och inte kan ta emot emails, så fml.
  6. Är aktiespararna bra?
  7. k några trettonåriga tjejer gillar JB det måste vara fel på hela mänskligheten okk
  8. .
  9. Fast inte med folk vars mentala förmåga endast kan beskrivas som ett handikapp i vardagen och som ryser vid ens blotta tanken på arbete, väl?
  10. Få saker ger mig sådana rysningar som när någon nämner ordet "grupparbete", 100% katastrof, inga undantag. Tyvärr verkar det fortfarande vara mode med grupparbeten, "elevinflytande", projekt, -klistra in fler flummiga begrepp som inte passar i verklighetens skolvärld-, osv.
  11. Hade en bra månad halvvägs in, bestämde mig för att ta extrapengarna för att skotta, torska hela månadsvinsten + en massa till på 1,5 hemska timmar. Lyckades till slut vända tillbaks skiten efter en himmlans massa timmar och slutar otroliga +10k pluss.
  12. Du kunde ju åtminstone ha ansträngt dig med bortförklaringen, att bara lägga ner 10 min på den känns ju nästan som en förolämpning
  13. Afrikanska indexfonder har man ju hört ska vara framtiden. Tankar?
  14. Hahahah jag som trodde jag var illa när jag avverkade ikea-bord på löpande band, kul att höra att det finns andra med liknande erfarenheter. Har dessutom dragit av sladden till ett antal möss
  15. Haha, du vill bli bäst men spelar turrar?
  16. Tycker vi tar en paus från debaterandet och istället tar en tyst minut för att beakta detta fina verk om den senaste tidens händelser. Jag skulle framför allt vilja rikta ett tack till Windows Movie Maker och Power Point för att ha gjort allt detta möjligt.
  17. wiiiiiiiiiiiiiiiiii låt champangen flöda!
  18. Detta är min g(o)to lista, riktigt nice för poker imo http://open.spotify.com/user/kemmlajaevel/playlist/6AWyO0MVdA5idav6tMvth4
  19. +1
  20. Någon som vill ta en match 2/4 stars?
  21. Gränsen dras väl vid varelser som är medvetna och kan tänka medvetet till någon grad? Har inget emot att slakta en ko, men en talande 100-iq ko känns lika illa som att slakta en människa
  22. Tror helt ärligt att chips utgör 40% av min basföda mvh amerikan@25
  23. http://www.bloomberg.com/news/2012-06-27/eu-plans-illegal-online-gambling-crackdown-rules-on-legal-sites.html Vad betyder detta? Kan det vara så att EU inser att det strider mot själva tanken med ett europeiskt samarbete och en fri marknad när vissa länder har monopol på sina spelsajter? Eller är det bara önsketänkande? Kommer detta ha någon inverkan på oss i Sverige?
  24. Känns som en ganska enkel check/decide (= förmodligen fold) i sista handen. Ser inte hur han synar någonting sämre
  25. Ingen har väl någonsin orkat en hel tallrik på palmyra antar jag? God kebab dock!
×
×
  • Skapa nytt...