Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Antalet inloggade har sjunkit med 50k sen mitt förra inlägg..
  2. Håller stars på att krascha ihop totalt eller va fan händer? Tar år o dag innan korten delas ut o nu kan jag inte ens sätta mig på ett bord ens. Ledig plats texten står inte på stolarna.
  3. Vilka minnen sunkmetro i sumpantuben väcker! Skulle kunna fylla en +50 sidorstråd om alla roliga grejor som hänt där.
  4. Några till former finns det. Omha hi/low, Stud hi och hi/low, samt Razz. Omaha hi/low är jävligt poppis på FTP.
  5. Lobbyn---->Alternativ--->inställningar för omedelbar HH. Bocka för spara mina HH`s o välj plats på hårddisken där du vill ha dem.
  6. Det råkade inte vara på Paradise? Hände iaf för mig på den sajten om o om igen för några år sen. Händerna autofoldades med jämna mellarum o supporten kunde inte hitta nåt fel alls. Tror jag fick $50 som tröst eller va fan de kallade det. Jäkla fin tröst när varenda pott var på flera $100..
  7. Ja det finns. Åk till casino filipino som ligger precis vid flygplatsen. Massvis med bord som rullar o slaskigt som fasen.
  8. I princip räknar man väl ihop låntagaren och borgensmannen till en person? Isf är det ju borgensmannen som är oansvarsfull, inte banken..
  9. Om de där dollarna du fick kom från ett kapat konto, vilket verkar mycket troligt, lär du nog få en del tråkigheter framöver..
  10. Varit på 1a sidan i samtliga tidningar sen igår.
  11. Ja, och det var oxå en sak jag fick tumma på, mitt motto aldrig-nånsin-plastgran
  12. Julgranen är redan framme och klädd, ljusstakarna är uppe i fönstren, nån stjärna hänger o lyser och några julklappar är inhandlade. Åt helvete för tidigt allting tycker jag, men inte jag som bestämmer där hemma..
  13. Jag har fem händer på mig innan jag får BB. Varje pott höjs upp innan det kommer till mig så jag får inga lägen. Nu är det bara en hand kvar innan paus. Vem faan orkar ta en paus med 500 och komma tillbaka med blinds 150/300? Inte jag i alla fall... Det blir en limp och sedan fold fram till mig. Jag ställer in "monsterstacken" innan jag tittar på korten. En surgubbe på SB funderar länge och till slut synar han och BB steker innan han foldar och det gör även limparen. Jag tittar på mina kort och ser till min fasa 10 5 off. Då skjuter dealern potten till mig!! Hon ser inte att SB synat då han döljer korten under sina händer. Kvickt som en råtta kastar jag in mina kort i mucken som hon håller på att samla ihop. Det blir ett jävla liv.... Gubben har KK och blir galen..hehehe. Turneringsledningen tillkallas och efter mycket rabalder så är alla överens om att jag inte gjort något fel då jag fått potten innan jag muckat handen. Vi får dela på potten till gubbens ilska. Det gav en extra hundring och jag hade nu 600.
  14. Undrade just när nån mer än jag själv skulle uppmärksamma det och orka posta. Tokfusk i mina ögon.
  15. Har du ett helt vanligt VISA så är det krediteringsbart. Gissar på att varianter som t.ex VISA Electron inte är det.
  16. Lol på hela den här tråden. Tror du på allvar att stars stulit dina ynka $60? Rapportera gärna här i tråden hur det går med din anmälan hos polisen i Kanada, kan ju bli hur kul som helst. F.ö har jag varit i precis denna situation med ett uttag från stars och det var banken som hade fuckat upp det, inte stars.
  17. Enda koppling jag kan tänka mig att han har till HA är att de är efter honom. Men förmodligen var det nog bara en lögn i mängden för att skrämma Bryan.
  18. Får väl tillägga att jag hoppas nån klipper knäskålarna på svinet inom en snar framtid.
  19. Väldigt standard med att insatserna återbetalas vid uppskjuten match, står garanterat med i villkoren du accepterat.
  20. Hit gick dina biljetter.. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3583666.ab http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3583661.ab
  21. Du har laglig rätt att gå ner på 75% om du har småbarn under 8 år.
  22. Hehe, nästan så man hör Arne Weises röst
  23. Lär dig E7#9 så rockar du fett. Goooooooooo Hendrix!!!!
×
×
  • Skapa nytt...