Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. http://img210.imageshack.us/img210/7812/leejones6ek.jpg Hela mailet kom inte med så jag postar slutklämmen här: You send a $25 donation to the Heifer Project: http://www.heifer.org They will send you a receipt (in the mail) for the donation. Scan it, and send it to me as an email attachment. When I've received that, I'll reinstate you. You will get *ONE* more chance. After that, if you so much as look cross-eyed at any of our staff (myself included) you will be gone for keeps. That's the deal; take it or leave it. Lee Jones PokerStars Poker Room Manager Om du vill tro på det eller inte är upp till dig. Jag tycker historien var ganska rolig iaf
  2. Detta var alltså inget jag hittade på. En snubbe gjorde exakt det och fick kontot låst. Detta var för typ 4-5 år sen när Lee Jones var boss på stars. Kan inte svära på att det är sant, men snubben postade screen shot på mailet där han ifrågasatte avstängningen. Han blev tvungen att sätta in $30 på nåt amerikanst välgörenhetskonto och maila in scan på kvittot för att få kontot öppnat igen. Mordhot på honom själv eller hans personal var inget han tog lättvindigt på den gamle gringubben..
  3. Testa att hota i chatten att du ska krossa skallen på poker room managern med ett våffeljärn..
  4. För en herrans massa år sen var det en snubbe som fick hela kontot avstängt på stars pga en sak han skrev i chatten
  5. Ingen aning, jag sitter aldrig på samma bord som polare o delar hålkort via msn. Tror/hoppas inte heller att sajterna avslöjar sina knep att avslöja såna colludare. Borde väl dock vara ok att sitta på samma bord som polarn o prata om vädret o vad som händer i helgen om det stannar där, vilket jag tvivlar på..
  6. På stars är det ok iaf. De vet om att jag o min brorsa lirar där och vi får spela samma MTT`s. Däremot är vi blockade från att spela samma cg-bord.
  7. Som ligger i samma nätverk som "riktiga" pokerstars? Isf, var i helvete är problemet med att slänga upp en systersajt inom EU för oss svenskar så det blir skattefritt?!?
  8. Polarn gråter oxå, fast han e apa, så det är inte pga att han är rörd..
  9. Då var det färdigspelat för min del på pokestars
  10. Lätt lätt lätt! Nu leder vi serien oxå
  11. Sitter ute fortfarande Edit. Nu vakna han
  12. Yay
  13. Är ju den man ändrar på detta sätt..
  14. Tror du missuppfattade vad mikj menade. Alltså, är ni 10 man i en pott o raken är $3 så ska du ha tillbax 27% av 30 cents. Manager kanske räknar 27% av $3 och då blir siffrorna skyhögt fel. Bara en gissning
  15. Går att klura ut om man luskar lite under turneringsinfon. Scrollar man ner lite i listan där pauserna står hittar man ett glapp på en timme mellan 10e och 12e speltimmen. 11 speltimmar + pauserna blir cirkus 12 timmar.
  16. Intelli är väl fan ingen pokersajt? Trodde det var sajt som driver nån sorts skola som lär ut hur man spelar INTELLIgent poker.
  17. Lol, går ju knappt att få fram 10 pers som engagerar sig i ett svenskt pokerförbund..
  18. Lobby----->kassa---->VIP-butik----->Tournament tickets
  19. Samma här, har man tur hinner man se om korten är svarta eller röda. Men detta beror ju på att snubben med korten segar sig med att trycka på show cards. Och som Akumila skrev är det ju bara att trycka på föregående hand uppe i vänstra hörnet och visualisera. edit. räcker ju med röda ringen med pilen
  20. Inte här heller.
  21. Tog oxå bara en snabb test-session i söndags kväll runt kl 21 för att kolla laggen. Rullade på som det skulle faktiskt, peppar peppar
  22. Soft med lite back up här. Jag inbillar mig inte laggen iaf..
  23. Det har varit så här varenda söndag väldigt länge nu, både före och efter erat nya kapacitetstak sedan mitten av februari. Angående vad jag är ute efter så håller jag inte på att älta detta för att jag tycker det är roligt. Tycker det börjar bli lite löjligt när jag m.fl här + massa 2+2:are upplever exakt samma problem och ni bestämt hävdar att det inte finns nåt fel och att allt är som det ska. Ska se hur det är imorgon kväll. Visst kan jag skicka in loggfilerna om ni har nån nytta av dem i felsökningen. Jag vill ju bara att detta problem ska lösas så fort som möjligt. mvh Donner
  24. Tänkte försöka göra en separat tråd med poll för att inte förslagslådan ska bli helt sönderspammat i detta ärende. Så fort antalet inloggade spelare går över 200k så blir det rena cirkusen att spela på stars. Lobbyn laddar o laddar bord, turneringslobbys o bord tar ljusår att få upp, delay på säkert 5 sekunder innan korten delas ut varje påbörjad hand, etc etc. Detta gäller i synnerhet söndagsnätterna då det är på gränsen till ospelbart. Enligt förslagslådetråden är det bara jag, eurytmech + kanske 2 till som har dessa problem. Hur är det med er andra?
×
×
  • Skapa nytt...