Gå till innehåll

jocke208

Members
  • Innehåll Antal

    7
  • Gick med

  • Besökte senast

Converted

  • Hemort
    VISBY

jocke208's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. "Ganska regelbundet".... Turre måndag, onsdag, fredag, söndag har det varit länge nu... hehe
  2. Hej Jag är på väg till Manila. Någon som vet om det finns live hold´em där, eller hur man kan ta reda på det. Har försökt googla etc. men hittar inget.
  3. Svårt att förklara varför jag gillar deras turneringar bäst. Kanske för att man är van vid deras turneringsstrukturer, kanske för att det har gått väldigt bra på b2b-turneringar. En känsla bara.
  4. Har själv spelat många turneringar på b2b då klienten börjatr krångla, dock vanligare förr i tiden. Jag har ofta försökt få vettiga svar på hur de tycker att problemen bör tacklas och ibland har jag velat ha kompensation, då det varit långa strulperioder. Tyvärr får jag oftast inte ens svar från supporten och när till exempel Redbet svarar, så skyller de bara på b2b. Någon strategi för hur de ska hantera problem finns inte. Jag har föreslagit att de ska åtminstone ge löpande besked om när till exempel stoppade turneringar ska återupptas, så vi spelare slipper sitta tjudrade vid skärmen och glo. Vidare skulle de ju behöva vara snabbare att stoppa turneringar när det krånglar för en stor andel av spelarna. Jag har spelat turneringar på b2b då jag har varit den enda vid bordet som inte är disconnected.... Nä, b2b har mycket att lära och Redbet borde ta sitt ansvar för sina kunder, istället för att skylla på sin leverantör, d.v.s. b2b. Det är ju som att Volvo skulle nonchalera kunderna om deras bromsar fungerade dåligt på en modell, med hänvisningen till att de inte tillverkar bromsbeläggen själva.... Synd på den roligaste sajten för en som gillar turneringar.
  5. OK, det var ju iofs glädjande att alla verkar gilla servicen där. Vid ett av svarstillfällena föreslog de att mina mail kanske hamnar i spamkorgen. Jag vet inte, jag skriver ju direkt på deras hemsida i supportfunktionen, men det kanske kan bli galet ändå. Hur som helst, tack för alla synpunkter. Kanske ska de få en chans till, för jag gillade dem i övrigt.
  6. Har under året mailat supporten på Redbet vid ett tiotal tillfällen. Man får ju ett automatsvar som säger att ärendet kommer att besvaras inom 24 timmar, men de svarar sällan sen. Jag har fått svar vid ett par tillfällen bara. Senaste mailet jag skickade dem, gick ut på att om de inte besvarar mina innestående mailfrågor så tar jag ut pengarna och byter sajt. Jag fick inget svar på det heller, så nu spelar jag hos Pointpoker istället. Nån mer som upplevt problem med Redbet?
×
×
  • Skapa nytt...