Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Om du kollar de 2-3 sista sidorna i denna tråd så ser du att Den typ av problem du beskriver har inte rapporterats sedan det nya kapacitettaket i mitten av februari.
  2. Har under årens lopp använt mig av check, VISA och neteller för mina uttag från stars. Check, på den tiden jag använde det, var helvärdo. Tog lång tid att få den och sen ett jäkla krångel att lyckas få banken att ta emot den. Dyra avgifter oxå. Nu är checkarna ställda på SEB så det ska tydligen vara smidigt och avgiftsfritt att växla in dem. VISA - alltid funkat klockrent. Nu växlar stars t.o.m om dina $ till kr innan de skickar till en riktigt bra kurs och inget försvinner på vägen. Tar några bankdagar innan pengarna är på kontot. Neteller - är väl oxå klockrent. Pengarna är på netellerkontot riktigt snabbt. Summan när varningsklockorna ska börja ringa hos banken är väl 150k tror jag om de inte har höjt gränsen. Regelbundna utlandsinsättningar ska väl oxå vara varningsklockor. Tror inte det spelar nån som helst roll om degen kommit in på ditt konto via neteller, bankwire eller VISA. Ringer klockorna och RSV vaknar är det ändå du som ska bevisa varifrån pengarna kommer.
  3. De andra trådarna handlar om två tillfällen senaste veckan då uppkopplingen mot stars försvunnit ca 20 minuter för ett stort(?) antal forummedlemmar. Problemet jag + några andra klagar på i denna tråd uppstår så fort det blir +200k spelare inloggade och särskilt söndagar då det nästan blir ospelbart. Även om ni ligger långt under erat sk. kapacitetstak så är det ju uppenbarligen nånting som det är vajsing på. Mitt förslag är att ni kollar upp det. mvh Donner
  4. Hoppas du skämtar här. Är ju precis samma cirkus varenda söndag så fort det smyger sig över 200k inloggade spelare. Lobbyn laddar o laddar bord, turneringslobbys o bord tar ljusår att få upp, delay på nästan 5 sekunder innan korten delas ut varje påbörjad hand, etc etc
  5. Horhelvetes bajs, sitter med triss o 2p +,bra med i en turre stendött dfjkshdfuiysdhuifhsdfhsdjfhksdf
  6. Det berömda spelansvaret
  7. Går inte att logga in på ditt konto från en annan dator när du spelar på stars, kommer upp en skylt som säger att du redan är inloggad från en annan dator, så det behöver du inte oroa dig för
  8. Kurserna var då inte särskilt imponerande..
  9. Och det var jag tydligen inte när man läser den här texten om W$ på stars hemsida. W Dollars (W$) In addition to Tournament Dollars, we also offer special W$. W$ can be used to register into any qualifying special PokerStars event. Special poker events include: PokerStars Caribbean Adventure (PCA) European Poker Tour (EPT) PokerStars World Championship of Online Poker (WCOOP) World Series of Poker (*WSOP)**** Asia-Pacific Poker Tour (APPT) When you win a seat in one of the W$ special events, for example a seat in the PokerStars Caribbean Adventure event in the Bahamas, you will be required to play the event and will not be allowed to unregister. If you win multiple seats in the same event, the value of these seats will be automatically credited to your W$ account. If you win a seat to a satellite for a W$ special event, you have the option to unregister from the satellite and receive W$. W$ can be used to register in any W$ special event. Tydligen bara stars wcoop events man kan spela för dem online, annars bara stora live events. Riktiga skit$ isf, inte konstigt att de går på rea jämfört med T$.
  10. Utgick ifrån att de även funkade till sattarna men jag kanske är ute o cyklar.
  11. W$ funkar bara till pokerstars events + lite annat och sattar till dessa. T.ex stars carribean cruise, wcoop, wsop, asian poker tour m.fl.
  12. Sharkscopa moumouth så ska du få se på
  13. Ser lite bättre ut på MTTs, där har han dragit in 500k.
  14. Back 40k o grafen går 45 grader neråt, vilket proffs!
  15. Huh, hur gick det till? Brukar ju bara plinga till när man trycker på avregga så är det klart
  16. Har de officiella sajtrepresentanterna glömt bort eller slutat kolla denna tråd? Var 2 månader sen nån av dem skrev här och tog till sig ris eller råd..
  17. Fixa så det står nånstans kring sätet eller ovanför avataren hur många kort spelarna byter i 5cd under hela handen och inte bara blixtrar till just under bytet. Helt hopplöst att hålla koll på när man flerbordar o tvingas scrolla i chatten för att se hur många de andra bytte.
  18. 6-handat FL på mellannivå generar sjukt många FPPs.
  19. För massa år sen berättade morsan att en väninna till henne som jobbade natt på sjukhus och således sov på dagarna hade omfattande renoveringsarbeten i sitt hyreshus. Var såklart lögn i helsicke att sova dagtid pga allt oväsen så hon klagade hos värden som blev tvungen att fixa fram en ersättningslägenhet i ett annat hus som hon kunde sova i på dagarna. Vet inte hur relevant det här är med just dina problem, men det skadar väl inte att gnälla hos värden. Skadar nog inte heller om du har en bra anledning varför bullret o skakningarna stör dig så mycket.
  20. För att kanalöarna inte tillhör varken Storbrittanien eller EU?
  21. Bank?
  22. Varför har ni ändrat prisstrukturen i 5cd turrarna? 43-63 deltagare ger nu 9 priser mot 6 förrut. Plats 7-9 ger inte ens dubbla inköpet på bekostnad av 1-6 och t.o.m 1a priset ger bara kaffepengar. Deltagarantalet har oxå sjunkit direkt i samband med ändringen med sisådär 25-30% eftersom det blivit värsta skitturren..
×
×
  • Skapa nytt...