Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Går helt OT nu, men hur slutade den historien egentligen? Var ju ett gäng som gick samman o skulle stämma svs för att få sin beskärda del enligt chipcount.
  2. Enligt sharkscope har jag lirat en enda turre på svs. Stämmer väl inte så jäkla bra överens med verkligheten.. Min svs ROI på -100% lär ju inte skrämma skiten ur någon på borden i framtiden iaf
  3. Så du har mött honom i en av de 92. Hur spelade han då? Klonkade han ut dig på river eller synade han ner din bluff med high card 9?
  4. Måste ju fan vara en bugg. Tror inte det ens skulle va möjligt med 92 raka turbo hu även om man fick AA varje hand.
  5. Jävla sopa
  6. $$$$$$$?
  7. Har oxå funderat på varför det är så utan att komma på nån vettig anledning. Hursomhelst så går det iaf att trixa sig runt ditt problem. Öppna ett nytt valfritt bord med action på(eller om du spelar på flera bord kan du ta nåt av dem) o tryck på gamla handhistoriken. Sen kan du scrolla dig ner i listan till namnet på det bord som du sitter ensam på. Då får du hela listan på händer o kan dubbelklicka på sista handen för att få upp replayern o snabbt se vad Fi hade.
  8. Inte första gången man blir snuvad på upplösningen i såna här trådar som handlar om påstått fusk eller att en sajt har "lurat" nån på pengar. Trådarna är heta i nån månad, sen skriver en sajtrepresentant att ärendet är avslutat utan att kommentera utgången o ingen annan som vet skriver nåt heller. Lås trådjävlarna direkt de startas o låt ärendena skötas via mail eller pm om man ändå inte ska få reda på resultaten.
  9. Är $1+0,1 för saftigt?
  10. Du skulle såklart lockat med nånting i stil med t-doja o metadon före matchen
  11. DN hade en skön artikel idag om att vara bajare. En DN-kompis har en vän med grönvit själ. Vännen sade häromdagen: ”Nu börjar man känna igen sig. Det är så här det brukar vara att vara bajare. Inga pengar och en plats långt ner i serien.”
  12. Men det var bättre än Flora iaf
  13. Du borde väl ligga bra till för en gratismånad på citysuiten oxå
  14. Jag har alltid tyckt att Micke är en dryg idiot, som dock har en väldigt underhållande blogg, och han är väl ute på jävligt hal is här när det kommer till vett o etikett. MEN den här tråden har kommit att handla om vad som hände (eller inte hände) under SM 2009 i Tallin och det är fortfarande ingen annan som tagit upp något konkret exempel. Och ja, hans uthängande var väl även det över gränsen.
  15. Flera i denna tråd, inkl du, efterfrågar ju konkreta exempel och mer konkret än Mickes blir det fan inte. Nån som var där borde väl kunna bekräfta eller dementera skiten.
  16. Micke har lagt upp lite info i sin blogg om hur vissa betedde sig. Stämmer hans version med verkligheten så var det fan över gränsen i Tallin.
  17. Jag delade upp mitt första bolån på tre lika stora delar. Tanken var ju, som din bank säger, att man snabbt skulle kunna binda delar av lånet om räntorna började stiga. Amorterade allt på en del. Splitta upp det nu direkt på 2-3 bitar nu när det är enkelt o kostnadsfritt. Du kan ju ändå köra rörligt på alla bitarna.
  18. Obv för att man ska kunna neka bra spelare att sätta sig vid ens bord. edit. Lär ju knappast varit grundtanken när jag tänker efter..
  19. Inte nu längre sen de började med det där "pågående cashout" grejset. Av mina två senaste uttag har det som bäst tagit en halv dag innan pengarna dök upp på neteller. Under hela väntetiden kan man ju avbryta uttaget. Gissar på att de gjort så här för att spara in på netellers avgifter. Folk cashar ut, gular o sätter in igen..
  20. Går plo$40k så dåligt nu för tiden?
  21. Tänk om man fortfarande orkade/kunde öla en måndagsfight... Fan, för x antal år sen var det standard att flexa ut från jobbet 10.30 för att hinna ladda upp ordentligt o sen ledig hela dan efter för återhämtning. Håhå jaja
  22. Ska vi prata AIK och backlinje säger jag Gustafsson-Englund-Brundin-Kjölö.
  23. Försvinner Obolo i sommar blir det väl inga fler mål den här säsongen. De mål han inte gör själv är han ju ändå alltid inblandad i.
  24. Muhahah AIK äger igen!!! Satan vilken slakt på råsunda! Eller hur fan det nu var...vann gjorde vi iaf...ta er i häcken o åk hem till sveriges rövhål era bönder! Hahaha...känner att det här blev ett vädligt moget inlägg.aja lukats plussa massor i fyllan o villan yaaaaay...
  25. Nu jävlar är det dags för 3p! Drar in till stan o börjar ladda så fort jag har duschat. Visst fan är det kl 11 krogarna börjar servera på lördagar?
×
×
  • Skapa nytt...