Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Ojoj, precis hemkommen. Finns inte ord för hur bra det var. Bästa var från Memory remains oc hframmåt till första extrnummrena. Herrejävlar sån extas. Helt obeskrivligt vackert. Inte fel med AJFA och Disposable heroes, fy satan så tungt. Creeping Death Fuel Wherever I May Roam Disposable Heroes Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All The Memory Remains No Leaf Clover Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - Sad But True Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy
  2. Rob är riktigt jävla skicklig, att han sen ser ut som en apa på scen får man väl ta. Dock kan han inte mätas med Cliff. Men bättre än Jason är han definitivt. Men Jasons backup vocals var inte att leka med. Senaste setlisten från Wembley i förrgår. Den är så fruktansvärt bra. Bort med memory remains och in med Blackened idag please, då dör jag. Seriöst. Creeping Death For Whom The Bell Tolls Sad But True Disposable Heroes The Unforgiven ...And Justice For All The Memory Remains The Four Horsemen Orion Fade To Black Master of Puppets Battery - - - - No Leaf Clover Nothing Else Matters One Enter Sandman - - - - Whiplash Seek and Destroy
  3. Hey! Nån som ska se gudarna på torsdag? Vet att Tiltkorven iaf ska dit. Ngn mer? Själv tjuvstartar jag, ligger på hotellrummet i Oslo nu och kan inte sova, imorn kliver de in på Vallehovin stadion. Underbart.
  4. GG

    Wcoop

    Smaskigt, blir nog ett tiotal events
  5. Har jag missat någon form av ironi nu?
  6. Nej. Mår inte du dåligt?
  7. Fan du är ju riktigt psykstörd. Det ska ingen ta ifrån dig iaf, creds!
  8. Really? Tyckte det var rätt snyggt
  9. Jävlar, såg ut som Molles arm är 3 meter lång på denna bilden, inte konstigt att hon ser förvånad ut. Upptäckte sen att det inte var Molles arm som syntes, haha.
  10. Jag får för mig att han är tom rätt ofta här, eller så har han kåkat med 55 typ. Han kan ju även såklart värdebeta KK/AA då han leder i princip jämt här och han vet förmodligen att jag inte gillar att lägga mig Dock känns det inte som han kommer vara jätteförtjust i sina AA/KK här trots oddsen och jag faktiskt inte hur han skulle agera med dessa händer mot en push.
  11. GL, ska bli kul att följa!
  12. Fi är en av de duktigare av vad jag sett på primas NL2k hittils. Har battlat en del men inte överdrivet mkt denna session. Han gillar att trebetta pre och har en hel del game i sig. Har inte hh men kör den ur minnet. Fi har 4,2k och jag täcker. Plockar upp på knapp, fold till mig. Säger raise 80, fi i bb slår om till 240, jag syn. Flop , , Check, Check Turn Fi leder ut för strax under pott, jag syn. River Fi pangar in 1400 i 1500 potten. Syn eller push?
  13. Tror inte jag vill valuebetta här.
  14. Om du sätter honom på den hdn ska du syna.
×
×
  • Skapa nytt...