Också hemkommen från stadion och ett sjukhusbsök. Fy satan så bra det var. Setlisten var i det närmaste perfekt. Sjukt underbart.
Råkade dock få för mig att ta en genväg över ett staket med jävligt vassa piggar. Trampade igenom och piggen gick rakt in i foten och lämna ett riktigt smaskigt sår. Fick sy 5 stygn i foten och två i handen. Ooops
Men who gives a shit. Synd att jag antagligen måste skippa Helsingforskonserten nu. Men är ganska nöjd, mitt livs bästa Metallicakonsert hittils och skulle tro att den blir jävligt svårslagen. Bättre än såhär blir det fan inte.