Oj jävlar. Sjukt strongt gjort!
Idag var det €500 event, men jag sket i att spela det. Hade ingen lust. Imorn går sista eventet, som är en 200 unl rebuysattlit till WPT barcelona som tydligen går i höst. Får se till att klonka en plats där.
Kan semisummera resan lite då den snart är över, live har gått riktigt dåligt. Runt €3k ner på cashgame och €5k på turrar ungefär. Däremot har onlinegrinden gått jäkligt bra, plussat runt $20k under resan så det känns helt ok ändå. Har varit en riktigt skoj tripp och har fått några nya sköna psykstörda pokervänner, jäkligt skoj!