-
Innehåll Antal
2 636 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av GG
-
Goolarn, du har andra upgifter att styra upp hemma vet du.
-
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJA Dawwe!
-
Igår var det €300+30 NL freezeout på casinot. Var galet bakis, satt och foldade hela tiden tills jag plockade upp KQ i ett lite kul läge. BB, visste inte att hon var bb så hon var på väg att folda då dealern påpekade att hon hade bb - fint läge för steal alltså. Fold till CO som raisar upp 4bb, knappen synar och jag squuezepushar för 2,1k tot ur sb. BB bliixtpushar och dom andra viker. Hon visar upp 67. Kxx på flop, turn K river fjärde spadern som ger henne färg. Busto. Sen blev det onlinegrind som gick rätt kasst men kom iallafall femma i stars 50 1 rebuy +1 addonm fick typ 1100 så det sög rätt hårt men alltid kul med finalbord. Idag är det satellit till 2k eventet. Funderar på att köra satelliten då jag hade tänkt spela imorn. Eller så blir det cashgame. Hai.
-
wrfietwejtgaodsrfodjnbofgjbosdfjbor Är så bakis
-
Aaaaaaaaaaaaah. Visade pojkarna hur man super igår. Vaknade precis, vet inte riktigt hur kvällen slutade men har lite svaga minnen av att det inte slutade så bra
-
Spelade 1k eventet igår, började kasst och förblev så resten av den korta stund jag var kvar i turneringen. Spelade sista handen som en jävla åsna. Ett gäng limps, och en lösaggro snubbe, som tidigare visat upp tendenser att gilla att plocka upp limparna med en rejäl höjning, raisar till 330 på 30-60 blinds. Jag plockar upp AQo på sb och bestämmer mig för att slå om till 1330. So far so good. Flop kommer TdJd7, har strax över ett pottbett och hittar pushen, blixtsynad av 77. Hejhej. Slog mig senare ner på ett 5-10 PLO med €1500, värdet var helt ok. Plockade upp en del fina händer i början men fick vika de flesta nånstans på vägen. Sedan kom dödspotten då jag pottar UTG med KK74ss får 4-5 st syner och flop kommer Ks7c3c, pottar, får en syn och snubben bakompottar om. Smeker in degen och snubben som syna viker och andra synar. Turn blankar men river är givetvis en klöver och potten är hans när han viker upp AAxx med klöverdraget. 3,3k pott ungefär. Nu får vi hålla på fiskarna Punkrock kid och p kungen som båda lyckades jobba in sig på finalbordet i 1k eventet. Vet vilka som bjuder på sprit iallafall, det blir gött det! Ship it!
-
Watoz, packa ner all in i en väska och bege dig hitåt abrupt. Spelade satellit igår, flöt på bra i början men blev ruggigt kall på slutet, fick två spelbara händer sista 4 timmarna eller liknande - den ena var QQ som alla foldade mot min raise samt JJ som jag höjde upp från mittpos, och fick omslag av mrdawwe och hittade folden mot hans AK. 18 stycken gick vidare. Jag och mrdawwe kom 20e och 19e - tilt. Fick €900 för besväret iallafall. Ska strax röra oss mot casinot för att spela €1k eventet. Får klonka bättre idag. Cashgame lockar också en del, ruggigt mycket gamla feta spanjorer som sitter och grindar solid abc-poker, eller nåt.
-
Nu ska vi röra oss inåt stan och fixa nytt hotell sen vidare till casinot. Där blir det satellit/cashgame eller både och. Gl me.
-
Blev en gullig liten riggad session där jag floppa hårt ett par gånger och fick betalt. Plussade $5k. Denna månad ser riktigt fin ut, ligger över $50k upp nu. Freeroll is the shit! Texas Hold'em $10-$10 NL (Real Money), #354,621,380 Table MrOmog1's HE, 21 May 2007 6:24 AM ET Seat 3: OceaneSaphir ($2,271 in chips) Seat 4: kasablanka1 ($227.75 in chips) Seat 6: J nutsen ($1,369 in chips) Seat 7: texasandy5 ($89.55 in chips) Seat 8: HopeUfold1 ($970 in chips) Seat 9: hempula ($970 in chips) ANTES/BLINDS kasablanka1 posts blind ($5), J nutsen posts blind ($10). PRE-FLOP texasandy5 folds, HopeUfold1 bets $40, hempula calls $40, OceaneSaphir folds, kasablanka1 folds, J nutsen calls $30. FLOP [board cards ,, ] J nutsen checks, HopeUfold1 bets $100, hempula calls $100, J nutsen bets $300, HopeUfold1 folds, hempula calls $200. TURN [board cards ,,, ] J nutsen bets $400, hempula bets $630 and is all-in, J nutsen calls $230. RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN hempula shows [ , ] J nutsen shows [ , ] J nutsen wins $2,082.
-
Höhö, poker är så lätt. Texas Hold'em $20-$20 NL (Real Money), #354,591,881 Table -NATTSVART-'s HE, 21 May 2007 6:12 AM ET Seat 3: -NATTSVART- ($1,851 in chips) Seat 4: Sir_Shankly ($2,812 in chips) Seat 5: the-stream ($2,406 in chips) Seat 9: bigdane23 ($2,369.05 in chips) Seat 10: J nutsen ($2,854 in chips) ANTES/BLINDS the-stream posts blind ($10), bigdane23 posts blind ($20). PRE-FLOP J nutsen bets $77, -NATTSVART- folds, Sir_Shankly folds, the-stream folds, bigdane23 bets $200, J nutsen calls $143. FLOP [board cards ,, ] bigdane23 bets $390, J nutsen bets $800, bigdane23 bets $1,759.05 and is all-in, J nutsen calls $1,349.05. TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN bigdane23 shows [ , ] J nutsen shows [ , ] J nutsen wins $4,745.10.
-
Blev lite piggare av en dusch så jag ska försöka ge mig på ett litet grindpass. Hittade ett par fina bord.
-
Hehe, antar det Kul kväll igår iaf, var ute och slira på diverse klubbar. Var helt ok drag för att vara söndag, antar att det kan vara rätt schysst på helgerna osv. Idag blir det eventuellt satellit till main, måste bara nyktra till först. DÖÖÖNER
-
Hej dagbok, Anlöände idag och hamnade på nåt vis på ett hotell utre i helvete, ett parmil utanför Barca. Har varit ute och sueeepit med pöjkarna nu. Blev en ganska lugn kväll, men lyckades få i oss lite grogg iaf. Byter hotell imorn iaf, detta blir för omständigt. Bor nånstans där det knaoppt finns en restaurang. Nåja, ska försöka hitta action nu på otroligt höga nivåer. Ps. Förlåt för att jag skriver osammanhängaande, det är dapines fel. Mvh
-
Verkligen. Ses vi på stadion 12e juli?
-
Hallå gott folk, Tänkte köra en liten dagbok med lite updates nerifrån HU-vm i Barcelona. Ligger just nu i sängen på hotellet och ska försöka bli trött, men har råkat fått i mig en helvetes massa koffein nu på kvällskvisten. Åker ner med 9 andra tomtar härifrån, bland andra dapine, punkrock kid och mrdawwe. En liten presentation av mig själv kan jag bjuda på (kanske/förhoppningsvis/förmodligen blir jag tröttare av att skriva detta) Är en dum och dryg idiot - enligt nån här - men i själva verket är jag en ganska snäll ung pöjk i sina bästa dar som försörjer sig på poker sedan en tid tillbaka. Spelar mestadels NL1000 på ongame, en del NL2000 också och en del PLO när jag känner för det. Vet inte vad jag ska skriva mer. Undrar ni ngt kan ni ju isåfall fråga. I Barcelona hade jag tänkt köra så många sidoevents jag hinner. Förhoppningsvis blir det en del smaskigt cashgame också. Och givetvis en jävla massa sprit. (Nu var jag häftig, eller hur Baresi?) Körde ett litet grindpass tidigare ikväll, men har ffs glömt musen hemma så det blev lite svårt att multitabla med hjälp av touchpaden. Lyckades iallafall köra 3 st bord utan större problem. Provade på att shortstacka lite 25-50 på stars. Hade fint flyt och plussade runt 12k. Bra start på resan. Inga intressanta hhs tror jag, så jag skiter i att posta nån. Hörs imorn i Barca! Nöff, nöff
