Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Japp, Urmyrakeback vann ganska överlägset.
  2. Ongames bästa NL2K-lirare
  3. Tror han sätter dig på bluff faktiskt.
  4. Vad vill ni? Låt grabben köpa vad fan han vill på krogen. Det är kul att vara skitfull.
  5. Pinnen gillar att simma i fontäner och röka konstga saker, Mvh Pontus
  6. Standard. Klipp kommer.
  7. Sitter på hotell opera efter ha utforskat sillstryparnattlivet. Allmänt slask samt badbeats och fula ragg komma att postas. Bilder att vänta. Vegas blev nyss rånad av mörkhyande personer utanför lobbyn trot en väktare vårt sällskap. 300 k blev förlusten blir nog til att gå ner i nivå. öveiga deltagande Gretko, dapine, Eydol samt urmyakeback. Liseberg imorgon, uppdaterar sen.
  8. och valium
  9. Sög på pipan som var laddad med örter
  10. Som satt med pipan i mungipan, och
  11. Standard
  12. Fan punken vad tungt. Följ med till Amsterdam och bli av med sorgerna
  13. Hur är det med att komma in på nattklubbar och sånt?
  14. Australien låter schyssst! Nåt tips på hemsida som man kan kolla olika boenden osv? Som sagt, resesällskap skulle ju vara trevligt. Dock krävs det att man är riktigt dum i huvudet för att klara av att umgås med oss. Typ som Dapine. Han mår inte bra. Puss
  15. Hej dårar Nu är det så att jag och min vän Watoz har tröttnat på den svenska jävla sommaren med allt vad det innebär. Har diskuterat att hyra en villa på något schysst ställe med överflöd av sol, kvinnor och berusningsmedel. Har tänkt vara borta i runt en månad eller liknande. Boendet ska vara jävligt schysst och ligga bra till och allt sånt där. Internet såklart ett måste. Några förslag på både destinationer och kanske tillochmed boenden? Vi vill inte till Thailand för bövelen.
  16. Men skicka in degjäveln bara. Snälla. CR allin flop
  17. Dödarn spelar då och då på prima, blir alltid lika glad när man ser honom vid borden.
×
×
  • Skapa nytt...