Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    123

    Sjukt grym bump
  2. Btw, Guld!!!
  3. Synd men framförallt enormt cpstort jävla grattis Jakob :mrgreen: :mrgreen: Tunn och fin slowroll avslutade hon med också, creds till henne såklart.
  4. Plus 12 miljoner, själv då?
  5. vinn då för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  6. GG

    Rooney

    tjena eie
  7. Tja krille hur går det?
  8. kung Jakob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Guld
  9. Trist xxxxx jobba kung xxxxxx nu då, så jävla fränt flippat med 33
  10. Tjena Jimpa hur går det?
  11. Såja nu skypar Jag, Watox+Ollon, Thornet utan mic samt Nalle hedlund.
  12. Peter Hedlund säger att han är så kall så kall. Han säger att han viker bäst händer hela tiden och att han hade floppat bra varje gång.
  13. Kung Watz! miss u
  14. Samt Hur går det jimpa?
  15. + på allt osv förutom på nätpoker heheh
  16. Nej Har man sett thornet tänka så fattar man, eller om man är puni. Då fattar man också
  17. GG

    Rooney

    Tror du att det var en dröm`????????
  18. Tja, det var grymt! Oturade lite med vulkanaska osv annars är jag nöjd! Bra sushi samt fick bevittna en riktigt tung rail av "I huvudet på thorn" Puni och pk fattar, snurr i huvud osv
  19. Hej, i natt ska jag åka buss. Puni och wålberg samt antagligen watz fattar vad det innebär Fakedit: och thorn då såklart
  20. Tja! Fanns inga hyrbilar. Tja då!
  21. Hej! All thorn sitter nu och läser karta över norden för att se hur man tar sig hem. Nu ska vi hyra en ferrari. Tja
  22. Snygg read. Strandad i Oslo och ska gå hem nu
  23. Lider med dig punkrockaren!
  24. Jag kommer på fredag
×
×
  • Skapa nytt...