Åhå, det var inte alls välspelat! Jag och fru är där 14-27 eller 28 Inga fasta planer dock men vi flyger hem från LA den 5 juli och tanken var väl att bila ner dit från vegas runt den 27de men den som leker får se
Ja vi synar, har ju högsta paret
Sen vill jag inte 5betshova alla a2-a5 så tycker det är onödigt att 3betfolda vissa av dem så att flatta ganska många av dem i denna spot tål att tänkas på ronkainen!