Sjuka kungar är vad dom är, krävs lite erfarenhet för att börja med base. Behöver ganska sjukt många vanliga fallskärmshopp innan man kan överväga att börja med basejumping
Annars går det såhär
Vet inte om jag vågar svara eftersom jag då eventuellt blivit sönderlevlad men frågar du alltså om vi kan syna så brett som ner till AJ när vi öppnar knapp och blindsen trebettar eller har jag missat nåt?
Försöker bli vän med Sawwah
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000392572701&ref=search&sid=y9xVn7ytxhf3otZsygJ48g.16766285..1#!/photo.php?pid=114260&id=100000392572701